موضوع مهدویت فقط منحصر به شیعیان نیست 97/02/08

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان اظهار داشتند: موضوع مهدویت فقط منحصر به شیعیان نیست بلکه در تمامی ادیان وجود دارد و در این راستا منتظران باید زمینه‌های ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کنند.

ایشان همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر بیان داشتند: کار و کارگری در دین مبین اسلام از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و رسول الله(ص) دست کارگران را می‌بوسیدند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشتند: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده امید است که کالاهای ایرانی با کیفیت بهتری به بازار عرضه شود.

رابطه کارفرما و کارگر همانند رابطه حاکم و محکوم نیست و در این زمینه باید ارتباط دینی و اخلاقی برقرار باشد.

ایشان با بیان اینکه وظیفه ما در زمان غیبت دعا کردن است، ادامه دادند: به تعبیر خود امام (عج) برای تعجیل در امر فرج، بسیار دعا کنید که همان فرج شماست و امام صادق(ع) نیز در این خصوص می فرماید کسانی که دوست دارند از یاران امام باشند باید منتظر باشند و تنها انتظار کافی نیست باید فضا را برای ظهور آماده کنند و اخلاق فردی، اجتماعی و تقوا را بالا ببرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.