ملت ما دلسوزی‌های آمریکا را باور نخواهند کرد97/04/08

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهار داشتند: فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است و سیاست‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود در جامعه تأثیرگذار است.

امام علی علیه السلام در نامه به مالک اشتر به چهار مورد مهم اشاره می‌فرمایند که در کنار جمع‌آوری درآمدهای حکومت و در کنار مبارزه سخت با دشمنان و در کنار توجه به فرهنگ، آبادانی جامعه نیز مهم است و جامعه اسلامی روز به روز باید در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

امام جمعه قم افزودند: اگر مردم دچار سرگردانی شدند و سیاست‌های اقتصادی کشور رها شود در این صورت نمی‌توان گفت که معروفی در جامعه رخ داده است.

برنامه‌ریزی سالم برای رشد اقتصادی کشور بسیار مهم است اما رها کردن آن و ایجاد سرگردانی در بین مردم نیز یک منکر و خطر است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه موضوع توجه به اقتصاد توسط رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر مورد تأکید بوده است، افزودند: ایشان در چهار سال اخیر مسائل اقتصادی را شعار سال قرار دادند و سال جاری را نیز شعار حمایت از کالای ایرانی نام نهادند و باید بدانیم که رهبر ما تیزبین، هوشمند و آینده‌نگر و دشمن شناس هستند و امروز جامعه را می‌دیدند که چنین شعارهای اقتصادی را تعیین می‌کردند.

ایشان تأکید کردند یکی از جاهایی که دشمن می‌تواند به کشور ضربه بزند در عرصه اقتصاد است و به همین منظور بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: امروز در جامعه مشکلات اقتصادی وجود دارد که نیازمند تدبیر دولتمردان هستیم و بسیاری از مشکلات عوامل خارجی ندارد بلکه به داخل کشور باز می‌گردد و باید قبول کنیم مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد که موجب ایجاد نارسایی‌هایی شده است.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، گفتند: در این حادثه ۲۹۰ نفر از مردم مظلوم به شهادت رسیدند و نشان از جنایتکار بودن آمریکایی است.

جنایت‌های آمریکا آن‌قدر است که ملت ما دلسوزی‌های آمریکا را باور نخواهند کرد و بسیاری از جنایات علیه ملت ایران توسط آمریکا و با همکاری همدستانش صورت گرفته است.

در چند روز اخیر آمریکا کودکان مهاجرین را از آن‌ها جدا کرده و در قفس نگهداری می‌کند و این اوج وحشیگری آمریکاست و این در حالی است که آن‌ها داعیه دفاع از حقوق بشر دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.