ملت ایران روز 13 آبان، نمایش بزرگی را به جهانیان نشان دادند/ توطئه‌های جنگ روانی و رسانه ای دشمن را خنثی کنیم 97/08/18

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» امروز در خطبه های  نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، به مسئله آمریکا و چالشی که چهل سال است که بین ایران و آمریکا وجود دارد، اشاره کردند و گفتند: علی رغم همه تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم ها، ملت ایران روز 13 آبان، نمایش بزرگی را به جهانیان نشان دادند.

ایشان با اشاره به اینکه روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سالگرد تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی است، تصریح کردند: اسکتبار جهانی به دنبال جهان تک قطبی و به دنبال سیطره خویش بر ملت‌ها است و ملت‌ها دو موضع را در برابر قدرت طلبی آمریکا دارند.

برخی ملت‌ها در برابر قدرت طلبی آمریکا تسلیم می‌شوند و اجازه غارت همه اموالشان را به آمریکا می‌دهند، هویت خود را از دست می‌دهند و آمریکا را به عنوان فرشته نجات خود قرار دادند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: یک حرکت هم حرکت ملت ایران است؛ چهل سال است که ملت ایران با تمام قوا در مقابل انواع تحریم ها، تحرکات و همه زورگویی‌ها در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و جنگ روانی و رسانه ای ایستاده است.

ملت ما حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری، حمله به طبس و حمله به سکوهای نفتی و هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی کند؛ ما از سال 59 تا کنون در تحریم هستیم و این تحریم‌ها را تجدید و تمدید کردند و جنگ روانی و رسانه ای را به راه انداختند.

هدف دشمن، ایجاد بدبینی و بی اعتمادی در بین مردم ما است و می‌خواهند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند که جای دارد اصحاب رسانه، اندیشمندان، متفکران و اقشار مختلف مردم، توطئه‌های جنگ روانی و رسانه ای دشمن را خنثی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه ما معتقدیم که در همه مراحل پیروز شدیم، اظهار داشتند: پیروزی یعنی اجازه ندادن به این که دشمن به اهداف خود برسد؛ ما اجازه ندادیم که دشمن مانند زمان شاه، ما را در سیطره خود قرار دهد.

امروز کوچکترین تصمیم در این کشور توسط مسئولان کشور انجام می‌شود و کشور آمریکا کوچکترین نقشی بر تصمیمات ما ندارد، این بزرگترین پیروزی برای ملت ما است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.