آیت‎الله حسینی بوشهری: مدیران جدید،مدیران پیشین را تخریب نکنند97/10/17

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه، یکی از سنت های اشتباهی که بعضا برخی مدیران به تخریب مدیر قبلی می پردازند تا فعالیت های خود را برجسته کنند را اشتباهی بزرگ دانستند که باید اصلاح شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد، با اشاره به حدیث نورانی از پیامبر اکرم(ص) گفتند: پیامبر اکرم(ص) همیشه ما را به استفاده از فرصت های دنیا برای خدمت به دین خدا تاکید می کنند.

یکی از فرمایشات گرانسنگ ایشان در خصوص استفاده مناسب از فرصت های خدمت رسانی است که ایشان می فرمایند اگر باب خیری به سوی شما باز شد و فرصتی حاصل شود از این فرصت استفاده کنید زیرا زمان با سرعت این فرصت را از شما می گیرد.

همچنین پیامبر اکرم(ص) بر لزوم توجه به مساله باقیات الصالحات می پردازند و عنوان می کنند که چه نیکو است حال انسانی که وقتی به زندگی او نگریسته می شود مردم به یاد همین باقیات و صالحات بیافتند.

پیام پیامبر اکرم(ص) آن است که تا زمان وجود دارد و عمر انسان قد می دهد باید از فرصت ها برای خدمت و باقی گذاشتن باقیات الصالحات اقدام کند.

مدیران باید راه مدیر قبلی را به خوبی ادامه دهد؛ متاسفانه سنت بدی در کشور ما در برخی امور وجود دارد که مدیر بعدی کارهای مدیر قبلی را نوعا به خوبی جلوه نمی دهد و بیان می کند که خودش می خواهد کارهای بزرگی انجام دهد.

آیت الله حسینی بوشهری با ذکر این مطلب که امروز باب خیر جدیدی به روی حجت الاسلام والمسلمین اسکندری باز شده است گفتند: باید تلاش کنیم که راه مدیران قبلی را دنبال کنیم و اگر ایرادی وجود دارد با آرامش آن را ترمیم کنیم نه اینکه پشت سر مدیر قبلی فضا سازی کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.