افزایش نظارت بر بازار و قیمت کالاها98/01/11

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر تشدید نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و اجناس تاکید کردند. 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در نشست با استاندار بوشهر افزود: نظارت‌ها به خصوص در تامین معیشت مردم باید افزایش یابد تا مردم احساس کنند مسئولان پای کارند، دغدغه مردم را دارند و جلو تخلفات را می‌گیرند.

نظارت‌ بر بازار نباید مقطعی باشد بلکه مبارزه با  یک‌سری از عوامل که برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند باید مداوم باشد تا متخلف احساس امنیت نکند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر هم افزایی همه دستگاه‌ها گفتند: قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضایی در کنار هم یک‌دل در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید افزودند: امید است امسال تولیدات کشور رونق مناسبی یابد تا وابستگی‌ها به خارج از کشور کاهش یابد.

ایشان با بیان اینکه سال گذشته از جهاتی سال سختی در ابعاد گوناگون برای کشور بود خاطرنشان کردند: پارسال با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی،  سال تمرین برای مقابله با دشمنان بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امسال نیز دشمن دست از توطئه و ترفند برنخوهد داشت افزودند: باید با طراحی و برنامه‌ریزی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری، با تاکید بر افزایش رضایت‌مندی مردم در مقابل مشکلات تاکید کردند: باید مشکلات را برای مردم به‌گونه‌ای بیان کنیم که مردم به باور برسند و خودشان را در حل مشکلات سهیم و شریک بدانند، همچنین باید جلو تبعیض‌ها در کشور گرفته شود.

ایشان پیش‌بینی قبل از وقوع حادثه را یک ضرورت دانستند و افزودند: پیشگیری و پیش‌بینی برای مقابله با حوادث گوناگون باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد تا مشکلاتی در جامعه ایجاد نشود.

امام جمعه قم بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کردند و گفتند: خدمات‌رسانی دولت به مناطق محروم افزایش یابد  و بودجه‌ها و اعتبارات به موقع پرداخت شود تا طرح‌ها زودتر تکمیل شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.