قهر با انقلاب و كنار كشيدن از صحنه معنا ندارد 92/03/11

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/boshehri_l92_147688.jpgآيت الله 'سيد هاشم حسيني بوشهري' در خطبه هاي نمازجمعه قم خاطرنشان كرد: در شرايط حساس كنوني، مطرح كردن گلايه ها به صلاح نيست بلكه بايد به صورت همدل، حضور حماسي خود را به رخ دشمنان بكشانيم.
وي ادامه داد: ما در حقيقت با امام راحل، خون شهدا و انقلاب اسلامي بيعت بسته ايم و حضور حماسي در صحنه انتخابات، عملياتي كردن اين بيعت مي باشد.
آیت الله حسيني بوشهري خاطرنشان كرد: اساس نظام، رهبري انقلاب و پايبندي به انقلاب اسلامي و راه امام راحل براي ما از همه چيز مهمتر است و بايد در صحنه انتخابات حضور حماسي و گسترده داشته باشيم.
امام جمعه  قم فرمودند: شوراي نگهبان صلاحيت تعدادي از كانديدا را احراز كرده است و ما بايد سراغ اصلح برويم، بايد به كساني راي دهيم كه بيشتر از همه به خداوند متعال توكل دارند، برنامه و كارنامه آنها درخشان باشد، توان رفع مشكلات معيشتي مردم را داشته و از سطح و توان مديريتي بالايي برخوردار باشند.
آیت الله حسيني بوشهري فرمودند: مساله رييس جمهوري بسيار مهم است و رييس جمهور بايد با برخورداري از توان مديريتي بالا بتواند مشكلات كشور را سامان و به آنها رسيدگي كند.
وي همچنين با اشاره به تبليغات كانديداي رياست جمهوري نيز گفت: كانديداها بايد از تبليغات بيش از اندازه كه به ذوق مي زند خودداري و در طراز انقلاب اسلامي حركت كنند.
آیت الله حسيني بوشهري همچنين فرمودند: مبادا بي جهت كسي را منتسب به رهبري كنيم، رهبر انقلاب خود فرموده اند كه هيچ كس نمي داند به چه كسي راي مي دهم نبايد با منتسب كردن شخصي به رهبري، فضاي جامعه را بي جهت به جايي بكشانيم، بلكه مردم با تحقيق خود، اصلح را شناسايي و راي دهند.
وي ادامه داد: نامزدهاي انتخابات بيش از توان خود وعده ندهند، سياه نمايي نكنند، مسائل و اطلاعات واقعي را در اختيار مردم قرار دهند و به گونه اي عمل كنند كه اگر فردا رييس جمهور شدند مردم بين قول و عمل آنها فاصله مشاهده نكنند.
امام جمعه شهر مقدس قم همچنين خطاب به دشمنان اسلام و دخالت هاي آنها در امور داخلي كشور گفت: كانون هاي ثروت و قدرت بي جهت دموكراسي و حقوق بشر را به رخ ما نكشانند چرا كه كارنامه هاي سياه آنها نخ نما شده و نمي توانند براي ملت ايران نسخه بپيچند، مردم ايران در روز 24 خرداد با حضور حماسي خود، آنها را نااميد خواهند كرد.
حسيني بوشهري با اشاره به ديدار نمايندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب گفت: نمايندگان بايد قانوني را در مجلس بگذرانند كه باعث رفع مشكلات مردم، نارسايي ها، رفع بيكاري و به نفع انقلاب باشد.
ایشان به انفجارهاي عراق اشاره كردند و فرمودند: دشمنان دنبال تبديل عراق به سوريه ديگري هستند و دست آمريكا و رژيم بعث عراق در اين حوادث مشهود است ولي به بركت هوشياري مردم عراق، موفق نخواهند شد.

Please publish modules in offcanvas position.