دزدان سیاسی نمی‌توانند در سوریه آرامش حاکم کنند93/07/12

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/7527741.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: ائتلاف غربی، اسرائیلی و عربی علیه داعش مانند مقابله دزد با دزد است و با این وضعیت آرامش در سوریه حاکم نخواهد شد. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گردهمایی طلاب و فضلای بوشهری مقیم حوزه علمیه قم که در مدرسه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) که فرموده است: «بخل، عُجب، وابستگی به دنیا، نداشتن قناعت در زندگی و ریا در عمل، از موانع رسیدن به کمال و سعادت است»، اظهار داشتند: روحانیت شیعه در ابعاد مختلف دارای قدرت سیاسی، اجتماعی، رسانه‎ای، تحلیلی و .... است  و در میان پایگاه عظیم مردمی شناخته شده و همه از این قشر به خوبی یاد می‎کنند به همین اندازه دشمنان نیز با قوت زیاد علیه روحانیت و مذهب شیعه در حال فعالیت است. 

مدیر حوزه‎های علمیه خاطر نشان ساختند: در طول تاریخ دشمنان با انواع و اقسام نقشه‎ها و فتنه‎ها مانند؛ اجیر کردن تروریست، توهین به مقدسات و...  در صدد بوده‎اند جلوی نفوذ روحانیت شیعه و عالمان دین که سنگربان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) هستند را بگیرند و این حرکت آنها قطعا در آینده بیشترخواهد شد، چرا که هدفی جزء ازبین بردن اسلام و روحانیت ندارند.

امام جمعه قم، تأسیس «وهابیت» و «بوکوحرام» از دسیسه‎های دشمن در مقابله با اسلام و روحانیت شیعه دانستند و اظهار داشتند: این گروه‎های  افراطی  هر چه از زمان می‎گذرد به جنایانت و خباثت خود علیه مکتب و مقدسات اهل بیت (ع) بیشتر ادامه می‎دهند و هر روز جنایتی بدتر از روز گذشته در جامعه اسلامی از آنها شنیده می شود و این بیانگر شدت بغض و کینه آنها می‎باشد.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به ائتلاف دروغین آمریکا و چند کشور برای دخالت در امور سوریه به بهانه مبارزه با تروریست بیان داشتند: دزدانی جمع شده‎اند که با دزدی مقابله کنند و به بهانه مبارزه با تروریست بر سر مردم سوریه بمب می‎ریزند و با تشکیل دادن ائتلاف غربی- اسرائیلی - عربی و اروپای علیه داعش، می‌خواهند مردم سوریه و همه زیر ساخت‎های حیاتی آنها را از بین ببرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.