مردم و حوزه های علمیه در کنار یکدیگر هستند93/03/14

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2059.jpegمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور فرمودند: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ، علما و حوزه های علمیه در کنار یکدیگر هستند و با هم ارتباط خوبی دارند.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» عصر سه شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه افزودند: حضور علما در کنار مردم موجب شده تا سلامتی مردم از نظر مسائل دینی حفظ شود.
مدیر حوزه های علمیه کل کشور فعالیت حوزه های علمیه برای حفظ دین مبین اسلام را مهم خواندند و اظهار کردند: حوزه های علمیه با توجه به رسالت والایی که دارند، باید گسترش یابند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه دادند: به منظور توسعه فعالیت های حوزه های علمیه، هر اندازه سرمایه گذاری و تلاش شود، ارزشمند است و باید مورد توجه قرار گیرد.
ایشان افزودند: اگر حوزه های علمیه در هر استانی رشد کنند و بر اساس فلسفه تشکیل این حوزه ها گام برداشته شود، باورها و ارزش های دینی در مردم تقویت می شود.
آیت الله ˈمختار امینیانˈ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه حوزه های علمیه در ترویج معارف دینی و اسلامی، از تلاش ها و زحمات تمامی فعالان این عرصه قدردانی کرد.
آیت الله مختار امینیان بانی حوزه علمیه اهل بیت (ع) شهرستان آستانه اشرفیه است.
زیربنای این حوزه علمیه دو هزار و 700 مترمربع است و در دو طبقه احداث شده است.
این حوزه علمیه دارای 30 حجره اقامتی، زمین ورزشی، کتابخانه و نمازخانه است و ظرفیت پذیرش حدود یکصد طلبه را دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان، میزبان بارگاه سید جلال الدین اشرف از فرزندان امام موسی الکاظم (ع) و برادر امام رضا(ع ) است

دیدگاه‌ها   

بنانگر
#1 بنانگر 1395-05-02 10:24
سردار عشق ایرانه خار دشمنانه کور بشن نبیننش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.