ملت ايران به دنبال تحقق آرمان هاي اسلام و انقلاب است94/06/18

http://bushehri.net/images/zzz/13920620000657_PhotoA.jpgملت ايران در عرصه‌هاي مختلف مبارزه حق عليه باطل حاضر است و راه مقدس انقلاب اسلامي را ادامه مي‌دهد تا آرمان‌هاي امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر را تحقق بخشيده و به سعادت دنيا و آخرت برسد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، ظهر دیروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب(ع) که در حسينيه ثارالله ستاد فرماندهي اين سپاه برگزار شد به تشريح اهميت پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي ايران پرداختند.

ایشان با اشاره به رشادت‌هاي رزمندگان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس بیان داشتند: رزمندگان اسلام در جنگ اراده‌ها پيروز شده و بر خواسته‌هاي دنيايي خود غلبه کردند به همين علت ايران اسلامي توانست با تکيه بر نيروي ايمان اين مجاهدان به عزت و سربلندي لازم برسد.

آيت الله حسيني بوشهري از دستاوردهاي بسيجيان و پاسداران سپاه استان قم در بخش‌هاي مختلف فرهنگي و اقتصادي ياد کردند و عنوان داشتند: سپاه با الگوگيري از ستاره‌هاي درخشان دفاع مقدس توانسته در عرصه‌هاي مختلف نقش خود را به خوبي ايفا کند.

امام جمعه قم با بيان اينکه دستاوردهاي انقلاب اسلامي مرهون نيروهاي مجاهد انقلابي است خاطر نشان ساختند:

ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف جنگ‌هاي سخت و نرم بيدار است و راه مقدس انقلاب اسلامي را ادامه مي‌دهد تا آرمان‌هاي امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر را تحقق بخشيده و به سعادت دنيا و آخرت برسد.

مديرحوزه هاي علميه کشور با تأکيد بر اينکه سپاه و بسيج در هشت سال دفاع مقدس نقش بي‌نظيري داشته است تأکيد کردند: سردار مهدي مهدوي‌نژاد تاکنون در سپاه استان قم اقدامات مناسبي را انجام داده و اميدواريم با حضور فرمانده جديد، اين سپاه استاني بتواند به نتايج بيشتر و بهتري برسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.