نخستين مجمع عمومي جامعه مدرسين حوزه علميه قم تشکيل مي شود92/12/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%205.jpegنخستين مجمع عمومي جامعه مدرسين حوزه علميه قم چهارشنبه 21 اسفند در سالن دارالشفا با سخنراني آيت الله يزدي و حضرت آیت الله سید هاشم حسيني بوشهري تشکيل مي شود.

قابل ذکر است: مجمع عمومي امروز چهارشنبه 21 اسفند ساعت 19:30 در سالن دارالشفا تشکيل خواهد شد و در اين مجمع  از اساتيد که بيش از 7 سال سابقه تدريس در سطوح عالي حوزه را دارند دعوت به شرکت در اين مجمع شده است
برنامه هاي نخستين مجمع عمومي جامعه مدرسين بدین روش است: در جلسه افتتاحيه حضرت آیت الله سید هاشم  حسيني بوشهري معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  و آيت الله يزدي رييس جامعه مدرسين سخنراني خواهند کرد و جلسه آتي هفته آينده يا سال بعد برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است: در مجمع عمومي تعدادي از اساتيد که صلاحيت عضويت در هيئت رييسه 9 نفر مجمع را دارند به جامعه مدرسين معرفي خواهند شد و پس از  تائيديه اعضاي جامعه مدرسين در مجمع عمومي 9 نفر به عنوان اعضاي هئيت رييسه مجمع عمومي پس از راي گيري در مجمع انتخاب و کارخودشان را آغاز خواهند کرد.
مجمع عمومي با هدف بهره گيري از آراء و نظرات اساتيد سطوح عالي و همچنين سياستگذاري ها و اتخاذ تصميمات مختلف تشکيل خواهد شد.
 

Please publish modules in offcanvas position.