خَیّران در تکمیل فضاهای آموزشی استان بوشهر مشارکت کنند94/09/16

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%209.jpegنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: خَیّران نقش مهم و تاثیرگذار خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که تکمیل فضاهای نیمه تمام استان بوشهر نیازمند مشارکت بیش از پیش خیران است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در نشست با مسئولان اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر با قدردانی از تلاش خیّران در امر مدرسه‎سازی اظهار داشتند: مسئولیت تعلیم وتربیت فرزندان جامعه تنها بر عهده دستگاه و نهاد خاصی نیست چراکه دراین عرصه مشارکت همه جانبه لازم است.

ایشان با قدردانی از توجه خیران در تامین زیرساخت‌های آموزشی افزودند: خیّران در عرصه‌های تأمین زیرساخت‌های آموزشی مشارکت خود را نشان داده‌اند که برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در استان بوشهر نیاز به افزایش این مشارکت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ساخت مدرسه قرآنی در منطقه زلزله‌زده شنبه شهرستان دشتی افزودند: این مدرسه که با تلاش اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر در حال ساخت است نیازمند مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای تکمیل آن است.

ایشان با قدردانی از مشارکت مسئولان منطقه ویژه اقتصادی پارس در توسعه طرح‌های آموزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزودند: با توجه به نیاز منطقه زلزله‌زده شنبه به مدرسه قرآنی، نیاز به تامین اعتبار برای تکمیل این مدرسه قرآنی و تسریع در تکمیل آن است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.