نظر آیت الله حسینی بوشهری درمورد نامه رهبری به جوانان غربی94/09/16

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/805265IMG_4913.JPGحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» روز جمعه در جمع مردم کنگان فرمودند: این اقدام نشان از نگاه ژرف و اندیشه ناب ولی فقیه زمان و مسئولیت پذیری معظم له و توجه جدی ایشان به جوانان دارد.

ایشان یادآور شدند: تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی بعنوان تنها نسخه نجات بخش بشری از زیر ظلم و جور، تکلیف همه اندیشمندان و صاحب نظران و تاثیر گذاران دینی و فرهنگی است.

نماینده مردم استان بوشهر در خبرگان رهبری با استناد به فرمایشی از امام صادق (ع)، معرفت و شناخت الهی، محبت الهی و اطاعت از پروردگار را سه بُعد مهم مسئولیت پذیری دانستند و یادآور شدند: عدالت، سعادت، امنیت و آرامش در سایه این سه اصل میسر خواهد شد.

ایشان ادامه دادند: حادثه کربلا، صحنه مقاومت و ایثار و ایستادگی قهرمانانه مسئولیت پذیران در مقابل مسئولیت گریزان بود.

آیت الله  حسینی بوشهری افزودند: کسانی که از ولایت الهی فاصله می گیرند اسیر ولایت شیطان می شوند.

مدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: همه در برابر خود، خانواده، جامعه و فراتر از آن در برابر بشریت مسئولیم و باید بکوشیم این ادای مسئولیت را بر اساس و معیار الهی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها   

غـیـرت
#2 غـیـرت 1395-07-10 08:35
ایـن گـردبـاد هـا کـه بـه غـیـرت در آمـده ، تـسـلـیـم رهـبـرنـد کـه طـوفـان نـمـی کـنـنـد...
نقل قول کردن
محمودنژاد
#1 محمودنژاد 1395-07-10 07:39
من یک بوشهری هستم همیشه مطالب سایت شما را پیگیری میکنم و می خوانم لذت می برم که شما چنین آشکارا چنین با ابهت از رهبر ما به عنوان امام خامنه ای یعنی بهترین عنوان ممکن یاد می کنید جان ناقابل من فدای شمایی که چنین ولایت را یاد میکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.