سایت جدید مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در قم رونمایی شد93/08/05

http://www.bushehri.net/images/tafresh/230/635465940221395851.jpgسایت جدید مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طا‌ها با حضور مدیرحوزه‌های علمیه کشور وجمعی از علما، اساتید و طلاب در قم رونمایی شد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در این مراسم به ضرورت پاسخ به شبهات دینی و عقیدتی جامعه به خصوص قشر جوان اشاره و اظهار کردند: فلسفه راه اندازی مرکز پاسخگویی، ایجاد یک فضای سالم و اطمینان بخش برای کسانی است که می‌‏خواهند در رابطه با مسائل دینی و مذهبی در عرصه‌هایی چون احکام، اعتقادات، مشاوره، مباحث تفسیری و قرآنی به تحقیق و پژوهش بپردازند.

ایشان با بیان این مطلب که این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون روند رو به رشدی داشته است، افزودند: از جمله فعالیت‌هایی که در مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طا‌ها صورت می‌پذیرد، پاسخ به سؤالات بر اساس منابع و مآخذ اصلی و اطمینان بخش بوده تا قابل مراجعه و پیگیری باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کردند: سعی و تلاش ما بر این است که پاسخ‌ها در سریع‌ترین زمان به دست مراجعه کنندگان برسد؛ لذا ظرفیت‎هایی در سایت جدید وجود دارد که اکثر ویژگی‏‌های سایت‏‌های مشابه را دارا بوده و در عین حال، پویایی، زنده بودن و بالنده بودن را از نظر طراحی دارا می‌باشد.

امام جمعه قم، با اشاره به اینکه برخی ویژگی‏‌ها و قابلیت‏‌ها به این سایت افزوده شده است، تصریح کردند: به نظر می‌‎رسد که رونمایی از سایت جدید، گام دیگری برای ایجاد جاذبه بیشتر جهت بهرمندی افراد و مخاطبین از سراسر کشور و رفع ابهام در عرصه مسائل دینی باشد.

عضو خبرگان رهبری ضمن قدردانی از مدیر، مشاورین و متخصصین مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طا‌ها، بیان کردند: این اطمینان را خواهیم داد که در آینده سرویس‎های بهتری به مراجعه کنندگان عزیز ارائه شود.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام یگانه مدیر مرکز پاسخگویی انوار طا‌ها گزارشی از بخش‌های گوناگون سایت ارائه داد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.