عده‎ای لباس اسلام را برای نوکری به اجانب می‎پوشند 93/07/14

http://www.bushehri.net/images/0000/2/1/0_15_237948.jpgمدير حوزه‎هاي علميه سراسر کشور با اشاره به پیام حج رهبر انقلاب فرمودند:‌ عده‎ای به نام اسلام بر کشورها حکومت می‎کنند اما لباس اسلام را برای نوکری به اجانب می‎پوشند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در خطبه‎های نماز عید سعید قربان در جمع نمازگزاران این مسجد مقدس جمكران با اشاره به روز نیروی انتظامی اظهار داشتند: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است.

ایشان بیان داشتند: در رابطه با آسیب ها و ناهنجاری‎های اجتماعی بعضی اتفاقات و صحنه‎ها در شهر کریمه اهل بیت (علیها السلام) علیرغم تلاش‎های شبانه روزی، در شأن جامعه اسلامی نیست و تقاضا داریم خدمتگذاران نیروی انتظامی در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور با اشاره به پیام حج رهبر انقلاب فرمودند: پیام بلند و رفیع رهبر انقلاب سه نکته مهم را شامل می‎شود: اول آنکه اتحاد حیاتی‎ترین وظیفه امروز جامعه اسلامی است، چرا که دشمنان با توطئه‎ها و تفرقه افکنی‎های خود و ایجاد گروه‎های تکفیری به دنبال آن هستند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و خود در حاشیه امنیت باشند.

ایشان مسئله فلسطین را دومین نکته مهم پیام رهبری عنوان کردند و اظهار داشتند:در بیش از 60 سال پیش تاکنون با حضور رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمين‎هاي فلسطین، روزی نبوده که مردم مورد آماج حملات و آزار نباشند و وظیفه امت اسلامی، حمایت مادی و سیاسی از فلسطین است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: سومین نکته پیام رهبری نیز آن است که عده‎ای به نام اسلام بر کشورها حکومت می‎کنند اما لباس اسلام را برای نوکری به اجانب می‎پوشند و به جای آنکه «اشداء علی الکفار» باشند، در مقابل مسلمانان جبهه می‎گیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.