وجود رهبرمعظم انقلاب توطئه های دشمن را بی اثر کرده است92/11/25

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/125.jpgحضرت  آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه طی سخنانی در جمع مردم استان بوشهر فرمودند: در پرتو الطاف پروردگار باری تعالی و وجود ارزشمند و گرانبهای رهبر معظم انقلاب، هر سال بر میزان حضور و پشتیبانی مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود.

ایشان انقلاب اسلامی را نعمتی الهی دانستند و فرمودند: این انقلاب ماحصل خون شهدا و رهبری هوشمندانه و پیامبرگونه امام راحل بدست آمده که همه آحادجامعه باید شکرگزار این نعمت بوده و از آرمان ها و دستاوردهای این انقلاب الهی باید پشتیبانی و حمایت کنند.

ایشان اظهارکردند: فضای جامعه ایران پیش از انقلاب، فضایی ظلمانی و تاریک بود و خفقان و سرکوب در آن بیداد می کرد که با به ثمررسیدن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ممکلت از ظلم و استبداد رهایی و نجات و به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست یافت.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر پایداری مردم در دفاع از ارزشهای انقلاب، اظهار داشتند: ملتی که هشت سال دفاع مقدس را به بهترین شکل تحمل کرد، از هیچ تهدیدی نمی ترسد و مسوولان وظیفه دارند که قدرشناس چنین مردمی باشند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به سابقه تاریخی بندرریگ اشاره کردند و افزودند: مردم مومن و غیور این دیار همیشه در حمایت از نظام و انقلاب در عرصه های مختلف پیشگام بوده اند.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري ادامه دادند: توسعه و آبادانی بیش از پیش بندر تاریخی، خواسته بحق مردم این منطقه است که امیدواریم با همت مسوولان، به جایگاه واقعی خود برسد.

امام جمعه ریگ نیز در سخنانی گفت: مردم این منطقه از بدو  انقلاب تاکنون از آرمانها و دستاوردهای انقلاب و نظام دفاع و حفاظت کرده و تاهمیشه این راه را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: انتظار مردم این بندر توجه به پروژه های مهم نظیر لایروبی خور، ادامه جاده بندرریگ به گناوه و طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است که امیدداریم مسوولان در حل این مشکلات گام های اساسی بردارند.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس واقع است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.