امروز دنيا تشنه حقيقت است و روحانيت بايد در سازو کار خود تغيير جدي ايجاد کند94/06/25

http://bushehri.net/images/zamanmmm/13.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها عنوان کردند: ما بازخوردهاي نامه اي که اخيراً رهبر فرزانه انقلاب خطاب به جوانان آمريکا و اروپا نوشتند را بررسي کرديم. به نظر مي رسد امروزه بايد به گونه اي با نسل جوان صحبت کنيم تا آنها به دور از قضاوت هاي ديگران به بررسي و تحقيق بپردازند و به حقايق دست يابند. امروز دنيا تشنه حقيقت است و روحانيت بايد در سازو کار خود تغيير جدي ايجاد کند. البته ما همچنان مخاطبان سنتي خود را داريم ولي براي فضا و مخاطبان جديد در حال برنامه ريزي هستيم. امروز وبلاگ هايي در بخش تبليغي حوزه فعال هستند. سايت هايي نيز در اين زمينه داريم که با مخاطبين مختلف ديالوگ دارند و به شبهات آنها پاسخ مي دهند. خوشبختانه اين روند رو به افزايش است و نتايج خوبي نيز تا کنون حاصل شده است. البته به وضع موجود نبايد بسنده کرده و قانع باشيم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کردند: شرايط دنياي امروز که دهکده جهاني نام گرفته است، مي طلبد که يک نهضت و حرکت تبليغي با استفاده از منابع سرشار و غني ديني و اسلامي ارائه کنيم تا مخاطبان از آن استفاده کنند. امروز شاهد حجم تبليغاتي بسيار زياد دشمنان اسلام هستيم که مي خواهند مردم را به سوي بي تفاوتي، بي خدايي و نگرش لائيک دعوت کنند. تعداد شبکه هاي فارسي زبان زيادي که راه اندازي شده اند واقعا براي دلسوزي  ملت ما هستند؟ قطعا اهدافي دارند و لازم است ما هم متناسب با آن، امکانات رسانه اي مان را گسترده تر کنيم.

ایشان بیان داشتند: افسوس مي خورم از اينکه حوزه علميه از يک رسانه قوي و جدي شبيه شبکه هايي که رسانه ملي دارد، برخوردار نيست. علاوه بر سايت ها و شبکه هاي مجازي که در حال حاضر حوزه دارد، نيازمند چنين شبکه اي براي پيام رساني شبانه روزي از سوي حوزه هاي علميه هستيم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.