این خداوند است که به ما یاد داده از علمای دین و هدایت کنندگان تجلیل و تقدیر کنیم98/11/15

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در سی‌وچهارمین نشست «ستارگان محراب»، به منظور تجلیل از مقام آیت الله ضیاء‌الدین نجفی، امام جماعت مسجد جامع و تولیت مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) خیابان نبرد شمالی تهران فرمودند: آیت الله شیخ ضیاءالدین نجفی در دوره‌ای که می توانست در حوزه علمیه قم مدارج علمی را یکی پس از دیگری طی کند، هجرت را برگزید تا از راه و رسم رسول اسلام(ص) پیروی کند و نقش بزرگ هدایتگری خود را در این خطه به خوبی انجام دهد.

ایشان با اشاره به تقریرات و تالیفات آیت الله نجفی گفتند: دستخط و اجازه علما درباره این شخصیت علمی و عالم دینی مشهود است. همچنین تعداد و تنوع آن در نوع خود کم نظیر است. لذا ما به خودی خود این همایش را برگزار نکرده ایم، این خداوند است که به ما یاد داده از علمای دین و هدایت کنندگان تجلیل و تقدیر کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به شهدای مسجد نبی اکرم(ص) گفتند: آیت الله نجفی در شرایطی که می‌توانست در حوزه علمیه قم به درجه اجتهاد برسد با هجرت خود به منطقه پیروزی تهران و ساخت مسجد، حوزه علمیه و صندوق قرض الحسنه و حضور بیش از ۳۵ بار در جبهه های نبرد حق علیه باطل، این شهدا را پرورش دهد و طلابی عالم برای حفاظت از مرزهای اعتقادی تربیت کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.