بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور نیازمند یاری‌رسانی مردم هستند / طلاب از همان روزهای اول در کنار بیماران حاضر شدند98/12/13

دبیر شورای عالی حوزه‌ های علمیه بابیان این‌که بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور نیازمند یاری‌رساندن مردم هستند، فرمودند: طلاب عزیز از همان روزهای اول در کنار بیماران حاضر شدند و به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرهای کشور اظهار داشتند: یکی از مسائلی که مردم ما امروز درگیر آن شده‌اند بحث بیماری کرونا است، در واقع بلایی است که امروز تقریباً کل جهان را با خود درگیر کرده است.

نیاز به همکاری همدلی و همراهی همه مردم در شرایط موجود احساس می‌شود و اگر احیاناً کار را به عده‌ای خاصی موکول کنیم و ما انتظار داشته باشیم که این عده‌ای خاص دست‌به‌کار بشوند و با این بیماری مقابله کنند، قطعاً امکان‌پذیر نیست.

آیت‌الله حسینی بوشهری ضرورت حمایت و یاری‌رساندن به بیماران را یادآور شدند و ابراز داشتند: با عنایت به مدد الهی و توسل به اهل‌بیت (ع) مردم و شهروندان در شهرهای مختلف باید اقدامات بشردوستانه و نوع‌دوستانه را از همدیگر دریغ نکنند.

ایشان به حضور طلاب در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمانی اشاره کردند و گفتند: در روزهایی که این اتفاق رخ‌داده در قم، تهران و سایر شهرها شاهد حضور پررنگ طلاب در یاری‌رساندن به بیماران هستیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ابراز داشتند: طلاب عزیز حضور جدی و فعالی دارند و مردم نیز با حمایت‌ها و ابراز محبت‌هایی که می‌کنند به کمک پزشکان و پرستاران شتافته‌اند.

همان‌طوری که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده "در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید" امروز نیز بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور نیازمند یاری‌رساندن ما هستند.

هرکسی به سهم خودش و با امکاناتی که دارد باید وارد میدان شود و در این عرصه به کمک بیماران بشتابد.

این بیماری و بلا نیز قطعاً در کشور ریشه‌کن خواهد شد و در این میان مردم باید بهداشت فردی و عمومی خودشان را رعایت کنند.

همدلی همراهی و باهم بودن و به کمک هم دیگر شتافتن می‌تواند در این مقطع کنونی راهگشا باشد.

امام جمعه قم خاطرنشان کردند: در جنگ تحمیلی که شرایط ما بهتر از این نبود، آن زمان نیز شاهد این بودیم که همدلی و همراهی مردم باعث شد که پیروزی نصیب کشورمان شود و قطعاً در مسیر مبارزه با این بیماری نیز این‌گونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

سید رضا موسوی
#1 سید رضا موسوی 1398-12-13 16:56
طلاب جانشان رو گرفتن کف دستشان توی بیمارستان کرونایی ها انوقت دشمن چنان تبلیغ کرده که همه از طلبه ها فرار می کنند بازم خدا حفظتان کنه اقا که به فکر طلاب هستید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.