در رزمایش کمک مؤمنانه شاهد تبلور همدلی و مودت مردم خواهیم بود99/01/27

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفتند:بدون شک عده‌ای از مردم که در این مدت در خانه‌مانده‌اند، دچار مشکل شده‌اند به‌ خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم و باید نیازهای اولیه این قبیل از خانواده‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه،  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه اظهار داشتند: کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنی مهم و ارزشمند آن‌هم برای شرایط امروز جامعه ما بود که درگیر مبارزه با بیماری کرونا است.

ایشان کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار دادند و ابراز داشتند: این جزء دستورات دینی و اسلامی مسلمانان است که به نیازمندان و اقشاری که برای اداره زندگی خود با مشکل مواجه هستند کمک و مودت لازم را داشته باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: در شرایط حساس کنونی افرادی که توانایی لازم رادارند به کمک این‌گونه افراد بشتابند به‌هرحال خیلی از افرادی که به‌صورت روزانه کار می‌کردند و درآمدهای محدودی داشتند این روزها نیاز به همراهی و کمک دارند.

ایشان به شرایطی که این بیماری به وجود آورده اشاره کردند و بیان داشتند: از یک‌سو مسئولین دولتی مردم را به ماندن در خانه‌ها دعوت می‌کنند که کار درست و علمی است، اما از سوی دیگر مشکل کسب‌ و کار مردم نیز وجود دارد به همین علت است که شرایط امروز حساس و نیاز به همدلی در بین مردم بیش از گذشته احساس می‌شود.

بدون شک عده‌ای از مردم که در این مدت در خانه‌مانده‌اند، دچار مشکل شده‌اند به‌خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم و باید نیازهای اولیه این قبیل از خانواده‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

بر اساس دستور اسلام و تأکیدی که رهبر انقلاب داشتند طرح مواسات و کمک‌های مردمی راهگشا خواهد بود و قطعاً در همه استان‌های کشور این حرکت خودجوش مؤمنانه راه افتاده و مردم داوطلبانه به کمک نیازمندان خواهند شتافت

دیدگاه‌ها   

کوهستانی از بهشهر
#3 کوهستانی از بهشهر 1399-01-29 09:05
ما مردم ایران کشور خود رو دوست داریم و در همیاری همیشه نشان دادیم در صحنه هستیم
نقل قول کردن
مهربان
#2 مهربان 1399-01-28 06:33
مهربانی کنیم شاید فردایی بیاید و ما نباشیم این رسم خوبیه خدا کنه تداوم داشته باشه
نقل قول کردن
سجاد رضوی
#1 سجاد رضوی 1399-01-27 17:04
سلام علیکم مردم همیشه نشون دادند در همه صحنه ها حاضر به همکاری هستند بعد از دستور رهبر عزیزمون خیلی ها دست به کار شدند این چیزها رو که میبینیم ادم فکر میکنه زنده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.