حضرت ابوطالب برای دفاع از دین و پیامبر(ص) با خدا معامله کرد99/12/20

رئیس جامعه مدرسین حوزه با بیان این که حضرت ابوطالب برای دفاع از دین و پیامبر(ص) با خدا معامله کرد، فرمودند: حمایت های ابوطالب جایگاه ویژه ای در تاریخ اسلام دارد، چرا که ایشان دوست پیامبر اسلام و در عین حال کفیل او بود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در همایش بین المللی حضرت ابوطالب حامی پیامبر(ص) که در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد گفتند: یکی از بحث هایی که در مورد موفقیت پیامبر اسلام(ص) مطرح است، این می باشد  که چه عواملی باعث شد پیامبر(ص) در جامعه آن روز موفق شود و پیام جهانی اش را به مردم جهان ابلاغ کند و دین جان بگیرد و اسلام رشد پیدا کند؟.

ایشان با بیان این که حضرت ابوطالب برای دفاع از دین و پیامبر(ص) با خدا معامله کرد، افزودند: مسئله حمایت های ابوطالب جایگاه ویژه ای در تاریخ اسلام دارد، چرا که ایشان دوست پیامبر اسلام و در عین حال کفیل  او بود و در همان زمان فاطمه بنت اسد مادری ایشان را به عهده می گیرد وقتی فاطمه از دنیا می رود، با دستان خود ایشان  را کفن می کند.

دیدگاه‌ها   

مهدی آریان‌پور
#1 مهدی آریان‌پور 1399-12-24 15:41
دیشب داشتم فیلم محمدرسول الله رو میدیدم واقعا این حمایت را از جانب حضرت ابو طالب حس کردم امان از بی کسی خیلی سخته کسی رو نداشته باشی حمایتت کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.