بی تدبیری در مدیریت موجب تعطیلی مکرر و صدمه به مردم شده است1400/01/28

رئیس جامعه مدرسین با انتقاد از برخی بی تدبیری هایی که صورت گرفته، گفتند: اگر از ابتدا یک تصمیم درستی گرفته می شد، ما الآن با این مشکلات مواجه نمی شدیم که یک تعطیلاتی برای نوروز داشته باشیم و یک تعطیلات هم برای کسب و کار، بعد از نوروز داشته باشیم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار مدیر عامل شهرک های صنعتی استان قم، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مسئله اقتصاد، اظهار داشتند: مسئولیت شما بسیار سنگین است چون حضور شما در شهر کریمه اهل بیت(علیهم السلام) یک فرصت طلایی برای شماست که تنها درگیر کار و تولید و امثال ذلک نباشید، بلکه از این فضای معنوی به برکت مرقد کریمه اهل بیت(علیهم السلام) بتوانید کسب فیض کنید.

ایشان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی(علیه السلام) که می فرماید:« من اصلح ما بینه و بین الله، اصلح الله ما بینه و بین الناس» گفتند: هر چه توجهات انسان به خداوند بیشتر باشد، قطعا توفیقاتش در مقام عمل هم بیشتر خواهد بود

اگر چه قم به شهر زیارتی و شهر علم و مراجع شناخته می شود اما این معنایش این نیست که ما شهر قم را شهری بدون اشتغال، تولید، تلاش و فعالیت نگه داریم.

دبیرشورایعالی حوزه های علمیه بیکاری را آفت جامعه دانسته و گفتند: بیکاری معضل هر جامعه ای است که باعث صدمه به معیشت مردم می شود و اگر معیشت صدمه ببیند، ممکن است به ایمان آنها لطمه وارد کند.

آیت الله حسینی بوشهری کار، تلاش و فعالیت را از نگاه اسلام یک کار ارزشمند دانسته و اظهار داشتند: قم باید به عنوان یک الگو برای شهرهای دیگر قرار بگیرد و مردم این شهر احساس کنند که در شهری زندگی می کنند که هم از فیوضات معنوی برخوردار هستند و هم مشغول به کاری می باشند.

امام جمعه قم با انتقاد از برخی بی تدبیری هایی که صورت گرفته، گفتند: اگر از ابتدا یک تصمیم درستی گرفته می شد، ما الآن با این مشکلات مواجهه نمی شدیم که یک تعطیلاتی برای نوروز داشته باشیم و یک تعطیلات هم برای کسب و کار، بعد از نوروز داشته باشیم.

 آیت الله حسینی بوشهری رابطه بین علم و صنعت با دین را یک رابطه عمیق دانسته و گفتند: دشمنان ما همیشه می گویند اگر می خواهید پیشرفت کنید باید از دین فاصله بگیرید و ما می گوییم دین خودش مروج پیشرفت می باشد.

رئیس جامعه مدرسین عدم مهارت های لازم جوانان را یکی از دلایل بیکاری شمرده و اظهار داشتند: یکی از دلایل بیکاری عدم آشنایی و نداشتن مهارت کافی فرد با حرفه و شغل مورد نظر می باشد.

ایشان راه حل این مشکل را مهارت افزایی دانسته و گفتند: اگر شما بتوانید یک مجموعه ای را راه اندازی کنید و مهارت هایی را که هرکس لازم است داشته باشد را آموزش دهید، در آن صورت جوانان می توانند در آنجا مشغول کار بشوند

دیدگاه‌ها   

حسن جانی
#4 حسن جانی 1400-02-07 06:21
مسئولان خائن و غرب زده در راس دولت قرار دارند و از کوچکترین خیانتی دریغ نمی کنند فقط دعا می کنیم زودتر تمام شود
نقل قول کردن
جعفری
#3 جعفری 1400-02-04 10:14
خدا نبخشه روحانی را که همه امیدما رو گرفت بیچاره مان کرد
نقل قول کردن
کمیل
#2 کمیل 1400-01-31 10:33
لعنت خدا به روحانی و به بی تدبیری او
نقل قول کردن
محسن سرشناس
#1 محسن سرشناس 1400-01-28 08:20
سلام تو رو به حضرت عباس تمومش کنین به خدا قسم 80 هزار تومان تو کارتم مانده کسب و کارمان همه از بین رفته کجا فریاد بکشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.