کمیته امداد تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت (ع) به نیازمندان است1402/05/31

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، کمیته امداد را تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت -علیهم السلام- به نیازمندان ارزیابی کردند و بیان داشتند: یکی از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده است و کمیته امداد عامل به این سیره نورانی پیامبر و اهل بیت -علیهم السلام- است.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، کمیته امداد را از نهادهای مورد اعتماد جامعه دینی عنوان کردند و ابراز داشتند: اعتماد در هر جامعه‌ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و در جامعه‌ای که اعتماد حرف اول را می‌زند، آن جامعه و آن مجموعه‌ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

 

ایشان کمیته امداد را یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی خواندند و اظهار داشتند: همه نهادهای برآمده از انقلاب، در مجموع دارای این ویژگی یعنی برخورداری از اعتماد جامعه هستند؛ چرا که بر اساس یک عمل مخلصانه شکل گرفته‌اند و پایه گذار آن‌ها، عمدتاً، معمار کبیر انقلاب -قدس الله نفس الزکیه- بوده‌اند.

 

امام جمعه قم کمیته امداد را تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت -علیهم السلام- به نیازمندان ارزیابی کردند و بیان داشتند: یکی از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده است و کمیته امداد عامل به این سیره نورانی پیامبر و اهل بیت -علیهم السلام- است.

 

ایشان کارکنان کمیته امداد را افرادی خدوم و پرتلاش توصیف کردند و افزودند: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین.» بنابراین کمیته امداد مورد عنایت خدای متعال است و علاوه بر آن، به طور قطع، مورد عنایت اهل بیت -علیهم السلام- نیز می‌باشد؛ چرا که فعالیت‌های آن، ادامه راه ایشان است.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات دکتر محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل سابق کمیته امداد استان قم، برای حجت الاسلام و المسلمین محمدطاها مهری، مدیرکل جدید این سازمان در استان قم، آرزوی موفقیت نمودند.

 

دیدگاه‌ها   

محمدباقر
#1 محمدباقر 1402-06-04 04:49
سلام کمیته امداد را هر کشوری داشت که چنین با عظمت کمک رسانی میکند دنیا را پر می کرد و افتخار می کرد اما اینجا ایرانه سعی می کنند تخریبش کنند تا کسی کمک نکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.