تقدیر از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل1402/07/03

 

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی فرمودند:دو ماه عزاداری کردید، درود خدا بر شما باد برای این عشق و دلدادگیتان به اهل بیت (ع) و سید الشهدا (ع) دارید. اربعین کانون انسانیت و اخلاق است و این حرف ما نیست. صف‌های به هم فشرده اربعینی، خود را برای ظهور موعود آماده می‌کنند.

 

خطیب جمعه قم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان کردند: در سال ۱۳۶۰ امام (ره) واژه جنگ را به واژه دفاع مقدس تبدیل کرد.

 

ایشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و افرادی که در صحنه رزم حضور داشتند، گفتند: رژیم بعث عراق با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و به زانو درآوردن ملت ایران و به تحریک استکبار جهانی وارد ایران شد و شهرهای ما را بمباران کرد. مجموعه رژیم گذشته به گونه‌ای مشورت داده بودند که تصور می‌کردند که پیروزی قطعی و حتمی است.

 

این دفاع جانانه هشت سال ادامه پیدا کرد و آنچه به عنوان افتخار برای همه ما به عنوان یک الگوی پایداری و مقاومت باقی ماند، این بود که یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری است، تصریح کردند: دفاع مقدس حدیث ماندگار ملتی است که در راه دفاع از کیان مکتب و میهن، قله‌های بلند رشادت را پشت سر گذاشتند.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در رابطه به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در اجلاس سازمان ملل، گفتند: ایشان سخنان خود را از عدالت خواهی آغاز کردند و به ظهور حضرت خاتمه دادند که نطقی قوی و جامع درباره قرآن، خانواده و عدالت بود.

 

سال گذشته عکس شهید سلیمانی را که نماد مقاومت بود در دست گرفت و امسال قرآن به دست گرفت که نماد دین داری است. از این که در خانه دشمن، دشمن را به چالش بکشد و خواستار محاکمه رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا شود، تقدیر می‌کنیم و امیدواریم همانگونه که در عرصه بین‌المللی پر تلاش هستند در عرصه داخلی هم بخروشند تا رضایت مردم برآورده شود.

 

امام جمعه قم با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یادآور شد: انتظار داریم که دانشگاه‌ها محل تربیت انسان‌های متدین و متفکر باشد، انتظار داریم محیط دانشگاه و مدارس محیط عفاف و حجاب شود و خدایی ناخواسته در صفحه‌های مجازی نبینیم که محیط علم و دانش تبدیل به فضایی شود که انسان شرمش می‌شود که بازگو کند.

 

دیدگاه‌ها   

محمد ضیایی
#1 محمد ضیایی 1402-07-06 06:47
سلام رئیسی این چند ساله واقعا کار کرد گرانی درسته بیداد می کنه ولی حس میکنیم داره کارهایی انجام می شه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.