جنگ امروز جنگ اراده‌هاست / پیروز میدان کسی است که با اراده کار را دنبال کند1402/09/29

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مسئولین جهاد دانشگاهی گفتند: هر جا احساس می‌کنید که باید کاری انجام شود تا کشور را در زمینه‌ای به خود کفایی برساند، باید کار را آغاز کنید. البته مشکلاتی اعم از تحریم و مسائل داخلی وجود دارد، اما هیچ یک از این مشکلات نباید مانع اراده شما گردد.

 

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا  سلام الله علیها ، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفتند: حوادث و رویدادهای امت اسلامی که قلب همه ما را به درد آورده و غمی جانکاه بر دل‌های ما نشانده است، فاجعه‌ای غم بار است و امیدواریم هر چه زودتر فریاد مظلوم این زنان و کودکان، کاخ ظالمان را از بین ببرد.

 

ایشان جهاد دانشگاهی را مجموعه‌ای بسیار قابل توجه توصیف کردند و ابراز داشتند: خوشبختانه روز به روز که از عمر جهاد دانشگاهی می‌گذرد، محققین و اندیشمندان بیش از پیش جایگاه جهاد دانشگاهی را درک می‌کنند و آن را می‌شناسند.

 

جهاد دانشگاهی بر پایه ایمان، علم، جهاد و رابطه تنگاتنگ با دانشگاه شکل گرفت و کسانی که پای کار جهاد دانشگاهی هستند، کار خود را با تمام وجود باور دارند و منتظر کمک دیگران نمی‌مانند؛ بلکه بر اساس این باور قلبی به کار خود ادامه می‌دهند و در یک نقطه متوقف نمی‌شوند که این ویژگی یک انسان مؤمن و خدا باور است.

 

امام جمعه قم  تولید علم با هدف دست یابی به محصول نهایی با حرکتی سریع و جهاد گونه را ویژگی بارز جهاد دانشگاهی دانستند و خاطر نشان کردند: جهاد دانشگاهی برای بیشتر کارهای بر زمین مانده کشور پای کار است و نام ارزشی «جهاد» خود محرکی برای این فعالیت‌هاست.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در بنیانگذاری پژوهشگاه رویان و سلول‌های بنیادی در ایران، بیان داشتند: تولید و تکثیر سلول‌های بنیادی کار کمی نبود. من به روح پاک دکتر کاظمی آشتیانی که شروع کننده این کار بود درود می‌فرستم.

 

ایشان خطاب به مسئولین جهاد دانشگاهی گفتند: هر جا احساس می‌کنید که باید کاری انجام شود تا کشور را در زمینه‌ای به خود کفایی برساند، باید کار را آغاز کنید. پارک‌های علم و فناوری از مسائلی است که باید روی آن پافشاری کنید.

 

از افراد مؤمن و انقلابی استفاده کنید. کسانی باید پای کار بیایند که به لوازم آن پایبند باشند. آرمان‌های انقلاب باید محقق شوند؛ البته مشکلاتی اعم از تحریم و مسائل داخلی وجود دارد، اما هیچ یک از این مشکلات نباید مانع اراده شما گردد. جنگ امروز جنگ اراده‌هاست و در جنگ غزه نیز پیروز میدان کسی است که با اراده کار را دنبال می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.