شهیدان با ایثارگری و جانفشانی نظام اسلامی ایران را مقتدر کرده‌اند1402/09/29

 

نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری ارمغان شهیدان را عزت و اقتدار ایران اسلامی دانستند و گفتند: شهیدان با ایثارگری و جانفشانی نظام اسلامی ایران را مقتدر کرده‌اند به‌گونه‌ای که دشمن جرات تعرض به این نظام ندارد.

 

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در آیین تشییع پاک شهیدان ۸ سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و قدردانی از حضور باشکوه مردم در این مراسم، اظهار داشتند: پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای ۸ سال دفاع مقدس، آماده بودن و تداوم راه و مسیر پاک و مقدس شهیدان است.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کردند: این حضور اعلام می‌کند که مردم ادامه دهنده مسیر شهدای گرانقدر هستند و با تمام دشمنانی که در مقابل این انقلاب می‌ایستند تا پای جان مانند شهیدان خواهند بود و اجازه باز شدن مسیر نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.

 

نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری، گفتند: شهیدان گرانقدر به ظاهر از میان ما رفته‌اند، اما در اصل زنده هستند که به برکت دعا و تقرب شهیدان به خداوند متعال این انقلاب در برابر دسیسه دشمنان بیمه شده و مسیر انقلاب ادامه می‌یابد.

 

ایشان با درود به شهیدان، جانفشانی و ایثار شهدای گرانقدر را مورد ستایش قرار دادند و تصریح کردند: مردم قدرشناس امروز با حضور در تشییع پیکر این شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های آنان بار دیگر بر ادامه راه و مسیر ایثارگران و شهدای گرانقدر تأکید کردند.

 

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: اگر چه پدر و مادر این شهیدان در کنار آنان نیست، ولی حضور این جمعیت در تشییع پیکر شهیدان گمنام، پدران، مادران برادران، خواهران آنان محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهیدان خودشان را وقف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای این نظام کرده‌اند، گفتند: شهیدان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی تا پای جان پیش رفتند و انقلاب را در برابر همه حوادث بیمه کردند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها و اشرار در به شهادت رساندن مدافعان و حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان، تأکید کردند: از مسئولان تقاضا می‌شود تدبیری بیاندیشیند تا به صورت جدی جلو اینگونه حوادث گرفته شود.

 

نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری، ارمغان شهیدان را عزت و اقتدار ایران اسلامی دانستند و بیان کردند: شهیدان با ایثارگری و جانفشانی نظام اسلامی ایران را مقتدر کرده‌اند به‌گونه‌ای که دشمن جرأت تعرض به این نظام را ندارد.

 

ایشان با قدردانی از نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، ادامه دادند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون دارای اقتدار و صلابت و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جهاد، شهادت و مقابله با دشمنان هستند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.