ملت ایران با همدلی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد1402/11/27

 

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: انقلاب اسلامی فرزند ماست و ملت ما با همدلی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» شامگاه چهارشنبه در جمع مردم بردخون، اظهار داشتند: ملت ایران باز هم با حضور خود حماسه بزرگی در ۲۲ بهمن خلق کردند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: کسی مدعی انقلاب نیست بلکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و برای حفظ این انقلاب بار دیگر به صحنه آمدند.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان موجودی مختار و با اراده است، گفتند: انسان هم نسبت به خوبی‌ها و هم نسبت به بدی ها تصمیم گیر است.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انسان ها دو دسته هستند، عنوان کردند: دسته ای راه هدایت را بر می گزینند و دسته ای دیگر نیز ناسپاسی می کنند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان ابعاد مختلف مسئولیت انسان، ادامه دادند: انسان در برابر خداوند، پیامبر(ص) و امامان بعد از رسول خدا(ص) مسئولیت دارد و مؤمنان در برابر دین، خانواده خود نیز مسئول هستند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان نسبت به جامعه پیرامون و مسلمانان دارای مسئولیت هستند، افزودند: اگر انسان بی تفاوت باشد، خود را نمی تواند در زمره مسلمانان قرار دهد.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری هم‌نوایی با مظلومان جهان را یک مسئولیت سنگین برشمردند و گفتند: انسان نسبت به کسانی که ظلم بر آن ها وارد شده مسئولیت دارد.

 

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: دشمن با تمام ابزار خود تلاش کرد تا انقلاب پیروز نشود اما با شکست مواجه شد و بلافاصله هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ملت ما سختی ها را تحمل کردند و برای به مقصد رسیدن خواهند ایستاد.

 

ایشان با بیان اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان ارواحنافداه دوخته شده است، ادامه دادند: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد یافت.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ما پیرو اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند، تصریح کردند: اگر کسی مسیر را برای خود مشخص کرد، در نیمه راه بر نمی گردد و با اراده محکم ادامه خواهد داد.

 

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی فرزند ماست و ملت ما با همدلی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.