اگر امروز میدان را خالی کنیم قطعا دشمن این فضا را پر خواهد کرد1402/11/27

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر حرکت پیامبران و امامان است، گفتند: اگر امروز میدان را خالی کنیم، قطعا دشمن این فضا را پر خواهد کرد و جولان خواهد داد.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در جمع مردم بردستان، اظهار داشتند: کشور ما در آستاته خلق یک حماسه دیگر قرار دارد. ۲۲ بهمن امسال را با افتخار پشت سر گذاشتیم و جهانیان منتظر هستند تا پاسخ مردم به انقلاب و نظام اسلامی در ۱۱ اسفندماه را ببینند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مولود حرکت مردم است‌، گفتند: اگر حضور و اراده و لبیک مردم به امام راحل نبود؛ بساط طاغوت برچیده نمی شد و جبهه استکبار همچنان در این کشور سلطه داشت.

 

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: انقلاب اسلامی خواست و اراده یک و دو نفر نبود، بلکه خواست ملت بود و اقوام مختلف ایرانی به صحنه آمدند و دعوت امام راحل را لبیک گفتند تا سلطه برچیده شود.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور ما اعمال شد، ادامه دادند: انقلاب ما باعث باز شدن جبهه ای جدید شد و موجب بیداری کشورهای اسلامی گردید.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: دشمن داعش را به جان کشورهای اسلامی انداخت اما سپاه عزیز ما و شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر این توطئه ها ایستادند.

 

پدران و مادران این سرزمین با سربلندی می گویند ای کاش بجای یک فرزند، دو فرزند و بجای دو فرزند، سه فرزند را تقدیم می کردیم؛ پس این انقلاب ماندنی است.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کردند: دشمن با جنگ ادراکی به دنبال فریب جوانان ماست. تا جوان ما هویت ملی خود را فراموش کند و اینجاست که دشمن از جبهه خودی سرباز می گیرد؛ لذا همگان موظف هستیم هوشیار باشیم.

 

ایشان با بیان اینکه جامعه ای که تکلیف پذیر است و در برابر مسائل بی تفاوت عبور نمی کند قطع به یقین موفق خواهد شد، گفتند: اگر جامعه ای تکلیف ناگریز شود، موفق نمی شود.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب نور بود، عنوان کردند: دشمن چه خودش و چه نفوذی هایش تلاش می کنند این نور را به تاریکی تبدیل کنند؛ اما ما نباید اجازه دهیم.

 

این نور زمانی تاریک می شود که جامعه تکلیف گریز و یا بی تفاوت شود که باید گفت وای بر ما که نسبت به انقلاب مان بی تفاوت شویم.

 

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: فلسفه انقلاب همان فلسفه پیامبران الهی است و امام راحل کاری موسی وار انجام داد.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر حرکت پیامبران و امامان است، گفتند: اگر امروز میدان خالی کنیم، قطعا دشمن این فضا را پر خواهد کرد و جولان خواهد داد.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خبرگان اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود، خاطر نشان کردند: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی(ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و امروز دنیا بر روی تک تک کلمات رهبر معظم انقلاب حساب باز می کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.