با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت1402/12/18

 

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت و جهان مملو از عدل می شود.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در شهر برازجان، اظهار داشتند: مردم برازجان در تمامی محافل دینی گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و حضور برادران و خواهران در مراسمات مذهبی مثالی زدنی است.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: عشق و دلدادگی به مهدی فاطمه(س) برای مردم ما یک افتخار است.

 

یکی از حقایقی که در زندگی ما وجود دارد، حیات ما توام امید به آینده است.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: اگر روزی امید را از ما بگیرند دست از زندگی می شوییم و تمامی برنامه های خود را تعطیل می کنیم.

 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امید به آینده دو حالت دارد، گفتند: عده ای امید به کار خوب و ارزشمند برای دست یابی به کمال را دنبال می کنند، عده ای دیگر نیز امید به آینده اما برای رسیدن به گناه دارند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امید به آینده برای دست یابی به کمال ارزشمند است، افزودند: انتظار به این معنا است که نسبت به وضع جهان راضی نیستیم و نسبت به آینده خوب امید داریم که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) محقق شود.

 

با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت و جهان مملو از عدل می شود.

 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اگر امروز می بینیم کودک کشی در جهان صورت می گیرد به این دلیل است که حکومت صالحان در روی زمین وجود ندارد. گفتند: دولتی که پایان همه دولت ها است و بشر روی خوشبختی و نیک بختی می بیند، دولتی است که متعلق به اهل بیت (ع) می باشد و انسانی از میان اهل بیت (ع) ظهور خواهد کرد.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کردندد: انقلاب اسلامی به خاطر امید به آینده شکل گرفت و بستر سازی برای دولت صالحان است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.