وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم1402/12/18

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفتند: امام زمان (عج) غایب است اما وجود دارد و از عالم هستی اشراف دارد. لذا اولین وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در جمع مردم گناوه، اظهار داشتند: مردم شهرستان گناوه ولایتمدار، دین‌دار، وفادار به انقلاب و مکتب اهل بیت(ع) می باشند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شیعیان در عصر غیبت امام زمان(عج) وظایفی بر عهده دارند، گفتند: در زمان غیبت حضرت نیز باید مطیع خداوند باشیم تا امام زمان (عج) راضی و خشنود باشد.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزودند: امام زمان (عج) غایب است اما وجود دارد و از عالم هستی اشراف دارد. لذا اولین وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم.

 

استخوان بندی دینی نسل جوان ما شکل نگرفته است پس باید بکوشیم تا فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنند که دین از آن‌ها چه می خواهد.

 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه باید با تمام وجود پاسدار دین باشیم، عنوان کردند: عصر غیبت وضعیت بحرانی دارد؛ لذا باید مراقب دین مان باشیم چون دشمن شبانه و روز در حال طراحی نقشه است.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه جبهه کفر در ۸ سال دفاع مقدس مقابل ما ایستادند، افزودند: وقتی که سخن از دشمن به میان آمد، جوانان ما آرام و قرار نداشتند و برای جهاد در راه خدا می شتافتند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کردند: گاهی اوقات جهاد، فرهنگی، نظامی و سیاسی است؛ البته عمده این‌ها باید رنگ خدایی داشته باشد.

 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در جاهایی از قرآن کریم از واژه منت استفاده شده است، گفتند: منت در قرآن به معنای نعمت بزرگ می باشد.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کردند: اسلام، بعثت و ظهور سه نعمت بزرگی هستند که خداوند به ما داده است.

 

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است اما گوش ما برای شنیدن سخن دشمن کر است و ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.