نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است96/12/04

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید محمد خالدی در بندر دیر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشتند: امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  رشادت سردار شهید محمدخالدی در دیر که از تندیس آن رونمایی شد را مورد اشاره قرار دادند و افزودند: این شهید بزرگوار یکی از سربازان ولایت و اهل‌بیت(علیهم السلام) و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت بودند و ما افتخار می‌کنیم که در ایام شهات حضرت زهرا(سلام الله علیها) از تندیس این شهید عزیز رونمایی می‌کنیم.

به فرزند و یادگار این شهید والامقام به سبب داشتن چنین پدری که توانسته منشأ بالندگی و افتخار و آزادگی برای کشور و ما باشد تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دست‌اندرکاران ترویج فرهنگ شهادت بیان کردند: از دست‌اندرکاران و عزیزانی که در نصب تندیس شهید و این حرکت ارزشمند تلاش کرده اند تشکر می‌شود.

ایشان با بیان اینکه شهدا  از افتخارات قرآن، دین اسلام و انقلاب اسلامی است تاکید کردند: برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه  نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است

دیدگاه‌ها   

سیاوش
#1 سیاوش 1396-12-07 05:29
شهدا همیشه امنیت رو برای ما اوردن د اروپاییها سی سال جنگهای مذهبی داشتند تا توانستند به این فکر برسند که جنگ پدیده زشت و خانمانسوزی است ازیک طرف اگر دشمن بر ما حاکم شوند از هیچ جنایتی علیه مردم فروگذار نخواهند کردباید قدردان این عزیزان باشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.