راه کنونی کمیته امداد نوید دهنده شکل گیری الگوی موفق عدالت اجتماعی96/12/09

آیت الله حسینی بوشهری راه کنونی کمیته امداد در دستگیری بی منّت از محرومان و مستضعفان همراه با تکریم آن‌ها را نوید دهنده شکل‌گیری یک الگوی موفق برای ایجاد عدالت اجتماعی دانستند

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» امام‌جمعه قم ضمن قدردانی از تلاش‌های امدادگران این نهاد در جهت محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بی منّت به نیازمندان، گفتند: خدمت شما به فقرا و محرومان که با تکریم همراه است بر اساس سیره پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) است و هر چه بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود بیش از پیش به برکات این نهال کاشته شده به ابتکار امام خمینی(ره) پی می بریم.

ایشان بابیان اینکه ریشه اصلی محرومیت بیش از ۹۰ درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، اعتیاد سرپرست خانواده است، گفتند: معضلات امروز جامعه ما، کمبود شغل، ضعف تولید، اعتیاد و بیکاری است.

امام‌جمعه قم با ابراز تاسف از آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه، گفتند: مسئولان ذی ربط باید با آگاهی و اتخاذ راهکارهای مناسب این مشکلات را از سرچشمه درمان کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین بر توجه به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان تاکید کردند.

ایشان بابیان اینکه در آموزه‌های دینی ما گره‌گشایی از کار مسلمانان پاداش دنیوی و اجر معنوی زیادی دارد، ابراز امیدواری کردند که در سال آینده این نهاد در رسیدگی به امور اساسی مانند ازدواج، مسکن، اشتغال و تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب موفق باشد.

در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در سال ۹۶ از برگزاری جشن توانمندسازی 1300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در ۱۷ اسفند خبر داد و گفت: این مددجویان در زمینه‌های اشتغال، آموزش و مسکن توانمند شده‌اند.

دیدگاه‌ها   

شهید
#2 شهید 1396-12-10 09:16
شهید دادیم که گرسنه باشیم بیچاره باشیم گرسنه باشیم ؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
یاور
#1 یاور 1396-12-09 10:57
ما ده ساله تحت پوشش بودیم چون برادرمان پولدار بود ما رو حذف کردند اون برادر بی دین ما هم ریالی کمک نمیکنه ما ماندیم و هیشکی کمک نمی کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.