استکبار برای جبران ناکامی نظامی به جنگ رسانه‌ای روی آورده است97/02/15

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار برای جبران ناکامی نظامی به جنگ رسانه‌ای روی آورده است، گفتند: استکبارجهانی ناکامی‌های نظامی و سیاسی خود درمنطقه را می‌خواهد باجنگ نابرابر رسانه‌ای جبران کند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  در نشست با  مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در ترویج فرهنگ‌ در عرصه‌های مختلف اظهار داشتند: برنامه‌های صدا و سیما در جامعه اثرگذار و مورد توجه مردم قرار دارد که این خود سرمایه مهم و قابل توجهی تلقی می‌شود.

امام جمعه قم با قدردانی از تلاش رسانه ملی و استانی بر توجه به فرهنگ اسلامی در عرصه‌های مختلف جامعه تاکید کردند و افزودند:اعتماد مردم به رسانه ملی از سرمایه‌های صدا وسیما  است که در این راستا باید با استفاده از این فرصت برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با تولید برنامه‌های جذاب واثرگذار استفاده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تبیین شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی تصریح کردند: ترویج آیین‌های مذهبی و معرفی توانمندی‌های گوناگون برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در برنامه‌های شبکه استانی صداوسیمای مرکز بوشهر باید در اولویت قرار بگیرد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری به ترفندهای استکبار جهانی و جنگ رسانه‌ای آنان پرداختند و با بیان اینکه استکبار برای جبران ناکامی نظامی به جنگ رسانه‌ای روی آورده است خاطر نشان کردند: استکبارجهانی ناکامی‌های نظامی و سیاسی خود درمنطقه را می‌خواهد باجنگ نابرابر رسانه‌ای جبران کند که در این راستا رسانه ملی نقش مهم و بی‌بدیلی دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان افزودند: دشمن بعد از ناامیدی از همه حوزه‌ها در ضربه زدن به انقلاب اسلامی،  برنامه‌های خود را بر جنگ رسانه‌ای برای تضعیف روحیه اسلامی و انقلابی مردم متمرکز کرد.

امام جمعه قم به دفاع مقدس رسانه‌ای صداوسیما با مدیریت جهادی و انقلابی اشاره و بیان کردند: صداوسیما با مدیریت جهادی و انقلابی و دفاع مقدس رسانه‌ای در طول چهل سال گذشته به ویژه  درمواقع حساس توانسته در برابر هجمه‌های همه جانبه  دشمنان مانند سدی محکم سربلند باشد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.