وحدت و همدلی تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کند97/04/12

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: باید وحدت و همدلی را برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان به نمایش بگذاریم و تمام توطئه‌های آنان را ناکام کنیم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در نشست با مسئولان استان بوشهر با تقدیر از خدمات و تلاش‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان اظهار داشتند: مردم سرمایه نظام هستند و در هر شرایطی مبنای ما رضایت‌مندی مردم است و همه مسئولان باید در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: مردم در 40 سال گذشته در همه فراز و نشیب‌ها، نظام را همراهی کرده‌اند و امروز نیز باید با اتحاد و همدلی و انسجام ملی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه بیان کردند: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی کنند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

ایشان با تاکید بر خنثی شدن ترفندهای دشمنان افزودند: ما باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.

دیدگاه‌ها   

yalda
#1 yalda 1397-04-14 06:19
vahdat va hamdeli ramz piroozi ast doshman shekaf amighi ijad karde honare masolin pooshandane shekaf ast
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.