موفقیت ملی پوشان درعرصه بین المللی برای کشور تاثیرگذار است97/04/17

امروز تمامی جبهه کفر علیه نظام اسلامی بسیج شده، به همین دلیل، موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار رئیس و اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشور و استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد موفقیت بازی ملی پوشان در جام جهانی، گفتند: وقتی ملی پوشان فوتبال در جام جهانی به موفقیت هایی رسیدند، ایشان دوبار پیام تبریک فرستادند، این نشان می دهد رهبر انقلاب به این مسائل بسیار توجه دارند و این وقایع باعث خوشحالی ایشان می شود.

در زمانی قرار داریم که تمامی جبهه کفر علیه نظام بسیج شده، به همین دلیل موفقیت قهرمانان ملی پوش در عرصه های بین المللی اثرگذار خواهد بود و قدرت چانه زنی نظام را افزایش خواهد داد.

سلامتی ثمره ورزش است. در روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) آمده که فرمودند« هرکس تنش سالم است، امنیت او موجود است و قوت روزانه خودش را دارد زندگی او براساس مراد در حال حرکت است.

در روایتی امام سجاد(ع) فرمودند« خدایا منت بر ما گذار که نشان در جامعه حاکم باشد. از سستی و تنبلی حفظ کن.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نقش ورزش درسلامت روح و جسم، افزودند: امروز بسیاری ازمرگ و میرها به دلیل دوری از ورزش است و استرس جامعه را تهدید می کند.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: بهترین سفارش اسلام و دین ورزش است؛ تیم های ملی در عرصه های جهانی و بین المللی، سفیران فرهنگی نظام و کشور هستند.

امام جمعه قم در توصیه به ورزشکاران گفت: انتظار از ملی پوشان این است که  مانند "پوریای ولی" تفکر و اندیشه کنند؛ قهرمانان واقعی کسانی هستند که در عرصه علمی و دانش هم در کنار ورزش بدرخشند و در همه حال توکل به خدا کنند.

امام جمعه قم افزودند: توکل یعنی تنها از خدا بترسند. ورزشکاران در همه حال، نباید از خدا غافل باشند و همیشه تکیه آنها به خدا باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در توصیه دیگر افزودند: انضباط کاری در هر ورزشی اصل است. در همه عرصه ها با برنامه و دقیق و همیشه متواضع باشید. مغرور به پیروزی ها نباشید؛ هر چه تلاش بیشتر می شود و به جایگاهی در عرصه ورزش می رسید، خضوع تان هم بیشتر شود.

دیدگاه‌ها   

وحید
#1 وحید 1397-04-21 05:49
سلام و درود بر ملی پوشان کشورم که امسال افتخار افریدند نوش جونشون هرچی که گرفتند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.