رفع مطالبات مردم اولویت مسئولان باشد/ دشمن درپی تفرقه‌انگیزی است97/09/05

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه توان خود برای ارائه بهترین خدمات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» بعد از ظهر یکشنبه در نشست با استاندار و تعدای از مدیران استان بوشهر اظهار داشتند: همه مسئولان باید در راستای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش کنند.

ایشان ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اضافه کردند: پیامبر گرامی اسلام نقش بسیار مهمی در سعادت بشریت داشته است و ائمه اطهار ادامه‌دهنده راه ایشان بوده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش حضرت محمد در آگاهی‌بخشی به بشریت و گسترش عدالت و مبارزه با ستم و ظلم در جامعه تصریح کردند: افرادی که دارای خطا و اشتباهاتی هستند به خاطر عدم شناخت سیره پیامبر است.

ایشان با تاکید بر لزوم توجه همه مسلمانان به سیره نبی مکرم اسلام، بیان کردند: در راستای مقابله با دشمنان اسلام باید وحدت اسلامی تقویت شود و آگاهی و شناخت نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) بیشتر شود.

آیت‌الله حسینی‌ بوشهری به اتحاد، همدلی و انسجام بالای جامعه اسلامی ایران اشاره کردند و ادامه دادند: دشمن این اتحاد و همدلی را برنمی‌تابد و همواره در مسیر تفرقه‌انگیزی در جامعه اسلامی گام برمی‌دارد.

ایشان خواستار تلاش همه مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه خدمات صادقانه شدند و اضافه کردند: دشمنان از همه روش‌ها برای پیاده‌سازی دسیسه‌های خود استفاده می‌کنند که با توکل بر خداوند بر همه تهدیدهای دشمنان غلبه می‌کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: رئیس جمهور آمریکا مسیر هموار در ایران را برعکس در افکار عمومی مردم جلوه می‌دهد و مسئولان بدون توجه به حرکات و تهدیدات دشمن برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.

دیدگاه‌ها   

سایه اشک
#3 سایه اشک 1397-09-08 14:30
روحمان ازرده تنمان خسته به خدا له شدیم زیر بار گرانی
نقل قول کردن
بهارلو عکاس
#2 بهارلو عکاس 1397-09-06 16:44
امید به هیچکس نداریم هیچکس زندگی نمیکنیم فقط زنده ایم
نقل قول کردن
ترکاشوند
#1 ترکاشوند 1397-09-05 14:24
در همین چند سالی که مسئولین مرفه بی درد مشغول حکمرانی هستن نارضایتی مردم به اوج خودش رسیده مردم بخاطر رهبرشان بخاطر ایمانشان دست نگه داشتند وگرنه اینها رو به خاک سیاه می نشاندند کمتر کسی در بین مسئولین مثل شما پیدا میشه که دردش درد مردم باشه صدای مردم شنیده نمیشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.