حضرت مسیح پیام آور محبت و مبارزه با ظلم و فساد بود97/10/01

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح(ع) اشاره و ضمن تبریک این میلاد به تمامی پیروان حضرت مسیح، عنوان کردند: ایشان فردی بود که اصل وجود خلقت و همچنین سرانجام زندگی‌اش با معجزه همراه بود و در قرآن کریم هم با تعابیری همچون، روح الله و عبدالله از این پیامبر یاد شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: حضرت مسیح پیام آور محبت و مبارزه با ظلم و فساد بود اما شاهدیم که امروز برخی از کشورها در لوای پیروی از مسیحیت در دیگر کشورها جنگ به پا کرده و مشغول کشورگشایی هستند که نمونه آن را در یمن شاهد هستیم.

ما از تمامی مسیحیان واقعی می‌خواهیم که علیه جبهه استکبار و ستمگران فریاد بکشند و متفکران عالم مسیحیت هم باید وارد صحنه شده و روشنگری کنند که آنچه تعالیم مسیح بود با آنچه که امروز سردمداران کفر انجام می‌دهند متفاوت است.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به کتاب انجیل اشاره و بیان کردند: در این کتاب بشارت پیامبر آخرالزمان داده شده است و این بدان معنا است که حضرت مسیح بر این نکته اشاره داشته که بعد من پیامبر آخرالزمان می‌آید و وظیفه همگان پیروی از پیامبر اسلام(ص) است.

دیدگاه‌ها   

سلیمان سلطانی
#1 سلیمان سلطانی 1397-10-03 07:29
سخنان بسیار شیوایی بود همین متن می تونه روی مسحی های کشورمان اثر گذار باشه و دلشان رو به سمت مسلمانان جذب کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.