آیت‌الله شاهرودی در بزنگاه‌های تاریخی مدافع ولایت و انقلاب بود97/10/04

قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: آیت‌الله شاهرودی در رابطه با مسائل انقلاب و دفاع از جمهوری اسلامی همواره پشتیبان ولایت بودند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی اظهار کردند: مرحوم شاهرودی از چهره‌های شناخته شده در حوزه علمیه قم و نجف بودند و سالیان زیادی را از محضر حضرت‌ امام خمینی(ره)، آیت‌الله خوئی و مرحوم شهید آیت‌الله سید‌محمد صدر بهره علمی بردند.

آیت‌الله شاهرودی از چهره‌های مبارز علیه نظام بعثی عراق بود و در این مسیر شکنجه‌های زیادی دیده و سه برادرشان به شهادت رسیدند.

قائم‌مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مرحوم شاهرودی منشأ تلاش‌های زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بودند، اضافه کردند: آیت‌الله شاهرودی در مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان قانون اساسی خدمات زیادی را انجام دادند.

ایشان با تأکید بر اینکه وی دارای ذوق سرشاری بود و آثار متعددی در حوزه به جای گذاشت، بیان کردند: در رابطه با مسائل انقلاب و دفاع از جمهوری اسلامی همواره پشتیبان ولایت بودند و مانند یک سرباز جان‌فشانی زیادی در بزنگاه‌های زمان انجام داد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تأسیس دانشگاه عدالت توسط آیت‌الله شاهرودی، ادامه دادند: باید منتظر فارغ‌التحصیلان این دانشگاه باشیم تا در راستای اهداف نظام اسلامی شاگردانی را پرورش دهد.

دیدگاه‌ها   

سبحانی معظم
#3 سبحانی معظم 1397-10-06 17:27
ایشان وزنه مهمی به شمار می رفت شبکه های خارج کشور از مرگ این فقیه شاد بودند
نقل قول کردن
ستوده
#2 ستوده 1397-10-05 05:07
یاران امام خمینی همه رفتند برکت انقلاب به همین چند نفر بود که خالصانه و خدایی کار میکردند اینها هم بروند برکتی نیست
نقل قول کردن
محمد تقی  محمدی
#1 محمد تقی محمدی 1397-10-04 09:07
رفقا می روند نوبت به نوبت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.