ملت ایران دست از انقلاب و ولایت فقیه نخواهد کشید97/10/10

نائب رئیس جامعه مدرسین با تقدیر از حضور حماسی مردم در ۹دی به پیام آن اشاره کردند و گفتند: پیام این حماسه این است که،دشمنان بدانید که کورخوانده ایدکه تصورکنید ملت انقلابی ما دست از نظام و انقلاب و رهبری بردارند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در حاشیه برگزاری حماسه 9 دی در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها گفتند: این روز حماسه ساز دو پیام یکی به دشمنان و دیگری به دوستان انقلاب داشت.

دبیر شورای عالی حوزه افزودند: اما پیام به دشمنان این است کورخوانده ایدکه تصورکنید ملت انقلابی ما دست از نظام و انقلاب و رهبری بردارند.

امام جمعه قم ابراز داشتند: مردم ایران اسلامی ممکن  است سختی بکشند و مشکلات را تحمل کنند؛ ولی در روزی که لازم باشد به صحنه بیایند و اقتدارشان را به رخ شما بکشانند همانند 9 دی، به صحنه خواهند آمد و همه امید شما را به نا امیدی تبدیل خواهندکرد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری اظهارداشتند: اما پیامی که به دوستان مان داریم این است همان گونه که به انقلاب ما دل بسته اید و انقلاب ما را الگوی خود قرار داده اید، بدانید این ملت پیمانی راکه با خدا، اسلام و با همه ملت های مستضعف بسته  تا آخرین قطره خون در صحنه بماند، این ملت همچنان استوار درصحنه خواهد ماند.

دیدگاه‌ها   

علی برزنونی
#1 علی برزنونی 1397-10-12 08:09
با سلام و خسته نباشید باید عرض کنم که مردم ایران عاشق ولایت فقیه هستند و اگر این انقلاب تا حالا پابرجا مانده فقط بخاطر تدبیر های ولایت فقیه است مردم پای رهبرشان می ایستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.