دستاوردهای انقلاب باید به مردم بیان شود97/10/16

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: جلسات این اجلاسیه از دو ماه گذشته آغاز شده و در روز گذشته نتایج آن در قالب مصوباتی جمع بندی شد، دستاوردهای انقلاب باید به مردم بیان شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»،  در اختتامیه یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد که در پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، عنوان کردند: جلسه قبل از ظهر بسیار پر بار بود و سخنان آیت‌الله  العظمی نوری همدانی درباره ارکان انقلاب و همچنین بیانات آیت‌الله یزدی راجع به روحانیت و لزوم همراهی آن با انقلاب بسیار شنیدنی بود.

ایشان افزودند: آیت‌الله خاتمی نیز درباره شرایط قبل از انقلاب و عدم باورمندی به دین توسط شاه ایران، نکات قابل تاملی را مطرح کردند.

دبیر یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه گفتند: دستاوردها و خدمات ۴۰ ساله حوزه علمیه برای انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه پژوهشی حوزه علمیه نیز از جمله بیانات آیت‌الله اعرافی بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند : مردمی بودن، خدمت به مردم از سخنان حجت‌الاسلام حاج علی اکبری بوده و از جانب آیت‌الله طباطبایی نیز انتقاداتی به این اجلاسیه مطرح شد.

جلسات این اجلاسیه از دو ماه گذشته آغاز شده و در روز گذشته نتایج آن در قالب مصوباتی جمع بندی شد، دستاوردهای انقلاب باید به مردم بیان شود.

دیدگاه‌ها   

عباس
#2 عباس 1397-10-16 14:19
بله که باید بگن اینا نگفتن دشمن داره ضعف های انقلاب رو میگه
نقل قول کردن
سعید
#1 سعید 1397-10-16 05:12
از بس دستاوردهای انقلاب گفته نشده امروزه در فضای مجازی دستاوردهای زمان شاه و طاغوت داره دست به دست می چرخه طوری که به مردم وانمود میشه چی بودیم و چی شدیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.