توجه متولیان فرهنگی قم به بیانات رهبری97/10/21

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد فرمودند: مقام معظم رهبری این شخصیت بزرگ، قم و قیام ۱۹ دی مردم قم را نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی نامیدند و قم را شهر، مرکز و مادر انقلاب برشمردند که قمی‌ها باید به خود ببالند که رهبر معظم انقلاب چنین تعبیراتی را در مورد این شهر بیان کردند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به موضوعی اشاره کردند که باید به آن پرداخت؛ گاهی در خیابان‌های قم صحنه‌های دیده می‌شود که متدینین از آن رنج می‌برند و متولیان فرهنگی باید این نکته مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهد.

۷۰ تشکل حوزوی و مردمی به دغدغه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در این دیدار مطرح کردند لبیک گفتند و اعلام آمادگی کردند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشتند: خیابان‌ها، رفت و آمدها، حجاب و عفاف و همچنین عرصه‌های دیگر قم همانند بازار باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و همه مجموعه‌ها در قم از روحانیت و غیره باید متناسب با انقلاب اسلامی رفتار کنند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مسئولان نیز توصیه‌هایی داشتند و فرمودند باید وضع معیشتی مردم مورد توجه باشد چرا که این مردم هستند که در صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید به اقشار ضعیف جامعه توجه کرد چرا که دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است تا نارضایتی‌ها را رسانه‌ای کنند و مردم را در برابر نظام قرار دهند که مردم باید در این زمینه مراقب باشند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند که مسئولان باید قدر مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را بدانند و در این زمینه باید از رفتار خود مراقبت کنند و از اسراف و اشرافی‌گری پرهیز کنند و شجاعت و عقلانیت را سرلوحه قرار دهند و در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

دیدگاه‌ها   

صدری از قم
#1 صدری از قم 1397-10-23 06:10
داریم به جایی می رسیم که میشه گفت علی تنها ماند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.