نظام اسلامی ایران مبتنی بر دین ولایت و اراده مردم است98/01/13

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: دوازدهم فروردین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ما نقطه‌ی عطفی بود که با تکیه بر مبانی دینی، اراده‌ی مردم و رهبری امام رقم خورد و بساط شوم سلطه دو هزار و 500 ساله‌ی شاهان برچیده شد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، به‌مناسبت گرامیداشت 12 فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزودند: مردم با شرکت در همه‌پرسی و «آری» گفتن به «جمهوری اسلامی»، پذیرفتند که در نظام سهم دارند و قوانینی را می‌خواهند که منطبق با شریعت اسلامی باشد.

ایشان با گرامیداشت تثبیت 40 سال نظام جمهوری اسلامی، تأکید کردند: این 40 سال با همراهی مردم و با سربلندی و افتخار گذشت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزودند: اینک گام دوم انقلاب را آغاز کرده‌ایم  و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه‌ی مردم و به‌ویژه جوانان مشخص شده است که امیدواریم با سربلندی و عبور از تمام موانع و سختی‌ها بتوانیم پشتوانه‌ی محکمی برای نظام باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری همچنین گفتند: این 40 سال یک تجربه بود برای بدخواهان که بدانند جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر و در مسیر تحکیم حکومت اسلامی ثابت‌قدم است.

دیدگاه‌ها   

رزمنده
#3 رزمنده 1398-01-18 06:27
مردم امروز مردم هوشیاری هستند مردم قدیم نیستند که بر سرشان هم میزدید دستتان را می بوسیدند مر دم بیدار شدند
نقل قول کردن
سید علی حیدری
#2 سید علی حیدری 1398-01-14 12:17
زنده باد ایران زنده بادجمهوری اسلامی
نقل قول کردن
انتصاری
#1 انتصاری 1398-01-13 07:07
بنده به یقین می تونم بگم ولایت مداری امروز در پوست و گوشت و خون مردم رسوخ کرده هر چه تزویر روحانی و اطرافیانش آشکار میشه حقانیت ولایت فقیه بیشتر ثابت میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.