روحانیت کاملاً خودجوش به کمک مردم سیل زده شتافت98/01/29

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به این که روحانیت کاملاً خودجوش به کمک مردم در سیل اخیر شتافت، تصریح کردند: همراهی و کمک به مردم در شرایط مختلف وظیفه روحانیت است و هیچ گاه نسبت به انجام این وظیفه و رسالت خود کوتاهی نکرده است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، پس از اقامه نماز جماعت در حسینیه شهدای اندیشمک، در جمع طلاب جوان اعزامی به مناطق سیل زده خوزستان اظهارداشتند: سیل اخیر صحنه هایی زیبا و حماسی از وحدت مردم و روحانیت رقم زد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزودند: سیل اخیر صحنه ای زیبا از حضور پررنگ گروه‌های جهادی، تبلیغی و بسیجی به ویژه طلاب همیشه در صحنه حوزه های علمیه در خدمات رسانی به سیل زدگان به نمایش گذاشت.

آیت الله حسینی بوشهری که در جمع طلاب جوان حوزه علمیه آیت الله شب زنده دار ضمن تقدیر از همت والای آحاد مردم به ویژه طلاب و گروه‌های بسیجی در خدمات رسانی به مردم سیل زده استان های لرستان و خوزستان، افزودند: اگر نبود این همدلی، وحدت، انسجام و حضور گروه‌های تبلیغی، جهادی و بسیجیان در سیل اخیر نبود به طور حتم این بحران ادامه پیدا می‌کرد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که طلاب جهادی و بسیجیان مخلص در کمال خلوص نیت و بدون هیچ توقعی در کنار مردم حاضر شدند و به ارائه خدمات به آن‌ها پرداختند، خاطرنشان کردند: علیرغم این که چندین هفته از سیل اخیر به استان های شمالی و لرستان و خوزستان می‌گذرد، اما هنوز گروه‌های تبلیغی و جهادی در این مناطق مشغول خدمات رسانی هستند.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به جوانان طلبه، تصریح کردند: اینکه در عنفوان جوانی پای در مسیر علم و تحصیل همراه با جهاد و خدمت رسانی پای گذاشته اید، بسیار ارزشمند است و این نعمت الهی است که شامل حال شما جوانان شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سیل اخیر نشان داد که تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی هنوز در این کشور زنده و پویا است، تصریح کردند: در شرایط تحریم، فشار‌های خارجی و مشکلات داخلی تنها با تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.

ایشان با بیان این که این سرمایه‌های ارزشمند انقلاب است را باید قدر بدانیم، افزودند: علیرغم برخی تبلیغات منفی علیه روحانیت و ارگان‌های انقلابی شاهد حضور پررنگ و اثرگذار این بخش‌ها در خدمات رسانی به مردم بودیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به این که روحانیت کاملاً خودجوش به کمک مردم در سیل اخیر شتافت، تصریح کردند: همراهی و کمک به مردم در شرایط مختلف وظیفه روحانیت است و هیچ گاه نسبت به انجام این وظیفه و رسالت خود کوتاهی نکرده است.

 در پایان این نشست صمیمی، آیت الله حسینی بوشهری طلاب جوان حوزه علمیه آیت الله شب زنده دار را مورد تفقد قرار دادند و با درخواست طلاب، عکس یادگاری گرفته شد.

دیدگاه‌ها   

مصطفی غدیری
#1 مصطفی غدیری 1398-01-31 02:58
سلام این کمک رسانی طلاب دید خیلی ها رو نسبت به اخوندا عوض کرد که هزار منبر و تبلیغات دیگه نیم نمی تونست اثر بزاره مردم اونی رو باور می کنند که می بینند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.