کارنامه نیروی انتظامی درخشان و مثال زدنی است98/07/29

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، کارنامه نیروی انتظامی در سطح کشور را کارنامه ای درخشان و مثال زدنی عنوان کردند.

حضرت آيت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته»، در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه کیش، فرمودند: کارنامه نیروی انتظامی در سطح کشور درخشان و مثال زدنی است، خداوند این مبارزان ولایت و حافظان مرزهای کشور را همواره موفق بدارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در این دیدار خطاب به فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفتند: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این روز و ایام اربعین حسینی توفیق یافتم تا در جمع نیروهای عزیز انتظامی و دریابانی حضور پیدا کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: خوشبختانه نیروی انتظامی با فرماندهی پرتلاش و با ماموریت های ویژه ای که متوجه آنها است، به خوبی توانسته در صحنه حضور پیدا کنند.

ایشان، نیروی انتظامی را نیرویی عزیز و سرافراز عنوان کردند و افزودند: این سازمان کارنامه درخشانی در ایران اسلامی و سازمان های بین المللی ثبت و ضبط کرده و در مبارزه با مواد مخدر، بحران های گوناگون با داشتن مرزبان های غیور، پاک و از جان گذشته به خوبی مقابله کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نسبت به انقلاب اسلامی و مرزهای آبی این سرزمین به خوبی انجام وظیفه می کنند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر امنیت و احساس امنیت مردم در جزیره کیش خاطرنشان کردند: حضور پلیس در این منطقه برای اهالی کیش و گردشگران مایه آرامش است و با حضور شما عزیزان ناجا، مردم احساس امنیت می کنند.

دیدگاه‌ها   

اکبر رضامنش
#2 اکبر رضامنش 1398-08-02 09:08
نیروی انتظامی از نداری و فقر همه رشوه بگیر شدند
نقل قول کردن
قنبری نژاد
#1 قنبری نژاد 1398-07-30 13:55
نباید اجازه بدهیم این نیروی زحمتکش را خرد کنند در گذشته شما یک موردهم نمی شنیدین که ماموری را کتک زده باشند امروز کلیپ های مختلفی از کتک زدن مامورین این نیرو در حال پخش است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.