سردار سلیمانی خود را وقف انقلاب کرده بود/ رسالت روحانیون خدمت گذاری به مردم است98/11/01

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: علت حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی این بود که این انسان متدین خود را فدای انقلاب کرد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه استان سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به رسالت‌های روحانیون در جامعه، افزودند: یکی از پر افتخارترین وظایف روحانیون تبلیغ رسالت‌ها است.

امام جمعه قم تصریح کردند: مبلغان باید خدا ترس باشند و در مسیر تبلیغ دین توقعی از مردم نداشته باشند.

ایشان یکی از وظایف مبلغ را دعوت مردم به خدا دانستند و افزودند: مبلغی که مردم را به خود دعوت نمی‌کند و هدفش دعوت به خداوند است، اهل تقوا و ایمان است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه روحانیت مدعی ادامه راه انبیا الهی است، تصریح کردند: روحانیون باید مواظب رفتار و اعمال خود در برخورد با مردم باشد.

ایشان با اشاره به اینکه روحانیون مردم را تبلیغ به دین و خدا ترسی می‌کنند، افزودند: رسالت روحانیون خدمت گذاری به مردم است.

نایب رئیس جامعه مدرسین یک فرد روحانی را در صورتی موفق دانستند که خود را وقف خدمت به مردم کند و اظهار داشتند: امروزه یک فرد روحانی باید خود را در همه مسائل در کنار مردم ببیند.

ایشان رسالت دیگر روحانی را پاسخگویی به نیازها و شبهات دانستند و افزودند: روحانی زمانی که به اسلام هجمه می‌شود باید به میدان بیاید و پاسخگو باشد.

آیت الله حسینی بوشهری رسالت دیگر روحانیون را در ارتباط با انقلاب دانستند و تصریح کردند: علت حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی این بود که این انسان متدین و با ایمان خودش را فدای انقلاب کرده بود.

ایشان با بیان اینکه رسالت روحانیون امروز به مراتب سنگین‌تر شده است، افزود: همه باید قدردان نظام، انقلاب و رهبری باشیم.

دیدگاه‌ها   

خسروی
#5 خسروی 1398-11-06 16:45
سردار رو مفت کشتند من جیگرم سوخت عاشقش بودم انتقام گرفتیم ولی دلم آروم نشده
نقل قول کردن
اسحاق
#4 اسحاق 1398-11-06 16:43
اگر مسئولین در عمل و حرف مانند سردار بودند کشور در بلندترین درجه بود
نقل قول کردن
کابوسی
#3 کابوسی 1398-11-05 15:30
ترور سردار سلیمانی به دستور ترامپ انجام شداین بعنی گفت من ابرقدرتم میتوانم و می کشم دنیا هم جرات نداره چپ نگاه کند خدا ریشه اینها رو خشک کند
نقل قول کردن
رضایی تبار
#2 رضایی تبار 1398-11-04 07:25
خاک تو سره بی غیرته اونایی که باز میرن با آمریکا مذاکره میکنن قهرمان ملی ما رو کشتند
نقل قول کردن
یارالله
#1 یارالله 1398-11-01 07:29
مرگ بر این چشم فتنه که سردارمان را از ما گرفت اسرائیل و عربستان هم باید طعم این سیلی را بچشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.