آیت‌الله حسینی‌بوشهری: مسئولان در مسیر خدمت احساس خستگی نکنند99/12/27

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، بهره‌گیری از فناوری در نشر معارف دینی است گفتند: در مسیر خدمت، مسئولان نباید احساس خستگی داشته باشند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  در آئین افتتاح پنجمین سایت نسل پنجم تلفن همراه کشور در تالار کرامت استانداری قم اظهار داشتند: توسعه فناوری باید همراه با فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتواهای مناسب باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شدند: خطرات زیادی نسل جوان ما را تهدید می‌کند و اگر به لحاظ فرهنگی و دینی تلاش نکنیم، همین تلفن همراه نیز می‌تواند راه نفوذی برای دشمن فراهم کند.

ایشان با بیان اینکه باید جامعه را به سمت دین و ارزش‌های اسلامی سوق داد و بستری مناسب برای استفاده نسل جوان از تکنولوژی و فناوری فراهم کرد تصریح کردند: توسعه فنی باید همراه با توسعه فرهنگی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کردند: ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، بهره‌گیری از فناوری در نشر معارف دینی است و این ظرفیت بسیار مهمی در مسیر رشد و تعالی است.

نسل پنجم تلفن همراه یک فناوری ارتباطی در جهت نشر معارف دینی است و این فناوری در جهت خدمت به مردم و تسهیل امور و گسترش معارف نورانی قرآن و اهل‌بیت (ع) می‌تواند اثربخش باشد.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه استفاده از فناوری ارتباطات در ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم تأثیر دارد و باید به بهترین نحو از آن استفاده شود، گفتند: در مسیر خدمت، مسئولان نباید احساس خستگی داشته باشند و براساس روایات، نیازها و مطالبات مردم، نعمتی است و باید قدردان چنین نعمتی بود و با مسئولیت‌پذیری از رفع نیازهای مردم جامعه استقبال کرد.

با توجه به اینکه در سطح کشور در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی دست‌یافته‌ایم و مشکل سخت‌افزاری نداریم باید بتوانیم در ارتباط با استفاده از فناوری و زیرساخت‌های توسعه به تأمین امنیت نیز بپردازیم تا جامعه دچار آسیب کمتری شود

هر چه از امکانات به نحو بهتری استفاده شود، بهتر می‌توان مسیر رشد و تعالی را پیمود، در ارتباط با راه‌اندازی نسل پنجم تلفن همراه، رویکردهای فرهنگی و دینی خوبی مطرح‌شده و باید تلاش کرد شعار و عمل، با هم همخوانی داشته باشند

با شیوع کرونا و ضرورت استفاده فناوری، دشمنان تصور می‌کردند با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم اما به‌واسطه رهنمود‌های رهبری و حضور جوانان توانمند و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مختلف، حماسه‌ای خلق شد که دشمن را در بهت فرو برده است.

دیدگاه‌ها   

حمید
#1 حمید 1399-12-30 17:29
مسئولان خستگی را در بی مسئولیتی خسته کردند خیر نبینند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.